مدافع تیم فوتبال چلسی اصرار دارد که باشگاه‌های رقیب دوست دارند او را در تیم‌های‌شان داشته باشند و می‌گوید نمی‌خواهد وقتی بازنشسته می‌شود از او نفرت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جان تری در ۳۴ سالگی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم چلسی در لیگ برتر بود و همواره در میدان حضور داشت. اما او اغلب جنجال و سر و صدا هم به پا کرده و انجمن فوتبال او را در سال ۲۰۱۲ به خاطر آزارنژادی آنتون فردیناند مدافع کوینز پارک رنجرز گناهکار شناخت و به این ترتیب چهار بازی محروم شد و همین مسیر حرفه‌ای ورزشی او با انگلستان را به پایان رساند.

در حالیکه تری خودش هم از بازخوردهای منفی که در سراسر جهان دریافت می‌کند صحبت می‌کند، می‌گوید اگر با تیم مورد علاقه طرفدارانش بازی می‌کرد، از تعهدش تجلیل می‌کردند.

تری می‌گوید: «من مطمئن‌ام اگر در تیم آن‌ها بودم خیلی از اینکه در تیم‌شان هستم خوشحال می‌شدند چون من یکی از آن بازیکنانی هستم که همه چیزم را می‌دهم و بازی می‌کنم. متاسفانه برچسبی هم با این قضیه به آدم زده می‌شود اما من دیگر تا حالا به آن عادت کردم. من واقعا نه تنها در بریتانیا، بلکه هر جا می‌روم از این حرف‌ها می‌شنوم. اما من از همین چیزها سعی می‌کنم به نحو مثبت استفاده کنم و مطمئنا سعی نمی‌کنم جلوی آن‌ها را بگیرم. من از آن به نفع خودم استفاده می‌کنم چون ۹ بار از هر ۱۰ بار اگر بتوانم تمرکزم را جمع کنم و تیم را هم متمرکز نگه دارم، می‌توانیم به عنوان برنده بیرون بیاییم. و وقتی سه امتیاز گرفتی و از زمین بیرون آمدی، دیگر چیز زیادی برای گفتن لازم نیست».

اما با وجود اینکه او به ریشخندها و سوت زدن‌ها عادت کرده، این مدافع می‌گوید وقتی بالاخره کفش‌هایش را آویزان می‌کند می‌خواهد به خاطر دستاوردهای فوتبالی‌اش به یاد آورده شود. او اضافه کرد: «امیدواری که وقتی کفش‌هایت را آویزان می‌کنی منفور نباشی. فقط می‌خواهی به عنوان فوتبالیستی خوب و کسی که همه چیزش را برایش باشگاهش داد به یاد آورده شوی».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.