تیم شن‌زن چین در نخستین دیدار مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه ای سنگین مغلوب تایسان‌نام ویتنام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ امروز با دیدار تیم‌های شن‌زن چین و تایسان‌نام ویتنام آغاز شد و این ۲ تیم از ساعت ۱۲ ظهر در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

برای تیم شن‌زن احمد اسماعیل‌پور بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند که به صورت قرضی به نماینده چین پیوسته، در ترکیب ثابت قرار گرفته بود.حدود ۱۰۰ نفر تماشاگر هم با حضور در سالن این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

نیمه نخست این دیدار با تلاش ۲ تیم برای گلزنی آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۱۸ بازی زنگ لیانگ نخستین گل بازی را برای شن‌زن به ثمر رساند تا تلاش یاران ویتنام هم برای جبران گل افاقه نکند و نیمه نخست این دیدار با تک گل این بازیکن با برتری نماینده چین به پایان رسد.

در نیمه دوم ۲ تیم بازی تهاجمی‌تری به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقیقه ۲۷ داور ضربه پنالتی به سود تیم تایسان‌نام گرفت و این موقعیت را ساول الما کمپانا به گل تبدیل کرد تا ۲ تیم در همه چیز مساوی شوند. اما پس از این گل نماینده ویتنام به یکباره متحول شد تا نتیجه به سود این تیم تغییر کند.

بازیکنان شن‌زن پس از دریافت گل کاملاً تهاجمی شده و با تجمع آنان در مقابل دروازه ویتنام، تران لانگ وو، لی کواک نام، ساول الما کمپانا ۲ بار دیگر برای نماینده ویتنام گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه نهایی ۵ بر یک به سود تایسان‌نام تمام شود و نماینده چین نخستین شکست خود را تجربه کرده باشد.

وحید ارزپیما و علیرضا سهرابی ۲ داور ایرانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند که نتیجه این داوری یک کارت زرد برای زنگ لیانگ از شن‌زن بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.