رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که زمان برگزاری دیدار ذوب‌آهن و سپاهان تغییر نخواهد کرد.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص درخواست هیئت فوتبال استان اصفهان برای تغییر زمان دیدار ذوب‌آهن و سپاهان به دلیل همزمانی با دیدار فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای تغییر زمان برگزاری دیدار ذوب‌آهن - سپاهان نداریم و این بازی در همان تاریخ و ساعتی که پیش از این اعلام شده است، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال خودشان نمی‌دانند فینال جام باشگاه‌های آسیا چه ساعتی برگزار می‌شود و در برنامه‌شان چیزی اعلام نکرده‌اند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این مسئله که برنامه فوتسال از قبل اعلام شده و دیدار فینال هم ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۱۶ مردادماه برگزار خواهد شد، گفت: به هرحال فوتسال برای ما مهم نیست و بازی‌های لیگ در همان ساعتی که اعلام شده است، برگزار می‌شود. اگر هم فینال فوتسال قرار است پخش مستقیم شود باید از شبکه ورزش به روی آنتن برود، چون ما با شبکه سه قرارداد داریم.

بهروان در خصوص اینکه هیئت فوتبال استان اصفهان علاوه بر امکانات پخش مستقیم اعلام کرده شورای تأمین اصفهان هم برای برگزاری دو بازی همزمان نیروی لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: به ما چنین چیزی اعلام نکرده‌اند و شورای تأمین هم درخواستی از سازمان لیگ نداشته است. این موضوع را هم به هیئت فوتبال اصفهان اعلام کرده‌ایم که زمان برگزاری دربی این شهر تغییر نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.