مدیر مجموعه ورزشی دستگردی تهران گفت که در دیدارهای آتی که در این ورزشگاه برگزار شد به هیچ عنوان شاهد تکرار اتفاقات دیدار سایپا - گسترش فولاد نخواهیم بود.

حسین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دلیل قطع برق ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) در جریان دیدار تیم‌های سایپا و گسترش فولاد تبریز که منجر به وقفه ۳۵ دقیقه‌ای بازی توسط داور شد، گفت: دلیل قطع برق ورزشگاه به دلیل بار اضافی بود که به پست برق مستقر در ورزشگاه فشار آورده و باعث شد کلید اصلی پست برق آسیب ببیند. بلافاصله پس از قطع برق کارکنان ما وارد عمل شده و مشکل کلید برق را برطرف کردند. بنابراین صحبت‌هایی که در خصوص تعویض کلید مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در خصوص اینکه برخی هواداران گسترش فولاد تبریز در زمان وقوع این حادثه علیه جلالی شعار سردادند، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم به چه دلیلی علیه جلالی شعار می‌دادند. با توجه به شخصیتی که مدیرعامل و سرمربی سایپا دارند در شخصیت آنها نیست که به ما بگویند برق ورزشگاه را قطع کنیم. البته در جریان بازی زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد هم در دفتر من حضور داشت و در جریان تمام اتفاقات قرار دارد. می‌توانید در این خصوص از وی بپرسید. در هنگام قطع برق خود جلالی از وضعیت پیش آمده بیشتر از دیگران نگران و ناراحت بود.

مدیر مجموعه ورزشی دستگردی تهران تأکید کرد: شاید این مسائل را مطرح می‌کنند تا وانمود کنند پس از انتقال بازی‌های تیم سایپا از کرج به تهران چنین مشکلاتی به وجود می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.