مهدی تاج که به برنامه ورزش و مردم رفته بود شراتیط قرارداد سازمان لیگ و تلویزیون را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس سازمان لیگ که به برنامه ورزش و مردم رفته بود ، تفاهم نامه جدیدشان با صدا و سیما را تشریح کرد. او این شبکه جدید تعاملی را گامی بزرگ دانست و گفت:«این مثل خدمات موبایل است. تلفن ثابت سال ها مجانی بود اما وقتی موبایل امد ، کسی فکر نمی کرد می توان از آن درآمدزایی کند اما کلی خدمات به این سیستم اضافه شد ، در ازای خدمات جدید هم توانستند برایش در آمدزایی های جدیدی کنند.»

او در تشریح تفاهم با صدا و سیما گفت:«ما حالا یک چارچوب کاری داریم که گامی به جلو است. اینکه تفاهم کردیم با به تصویر کشیدن تصاویری که تا به حال دیده نمی شدند بتوانیم درآمدزایی کنیم. ورود تیم ها ، داخل رختکن ها و کلی خدمات دیگر که مخاطب برای تماشای شان پول می دهد.»

بعد از این گفته ها برای دقایقی طولانی ، بهرام شفیع از خوبی های تعامل گفت. تاج به شوخی گفت:«الان که با ما تعامل کردند ، ما دوست شان داریم.» شفیع هم انرژی زیادی گذاشت تا از خوبی های تعامل در دوره مدیریت جدید سیما بگوید و از اینکه دیگر برای ۲ دقیقه وقت با ناظر پخش کلنجار نمی رود ، تعریف کرد و به شکلی به مدیریت پیشین صدا و سیما انتقاد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.