مهاجم تیم فوتبال استقلال تاکید کرد فصل سختی پیش روی این تیم قرار دارد و نباید دست از کار کردن بردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد شهباززاده در گفتگو با سایت باشگاه استقلال پس از نمایش بسیار خوب برابر سیاه جامگان مشهد درباره شرایط این دیدار گفت: با توجه کمبود های تیم و در نبود چند بازیکن فکر می کنم که نمایش خوب و تماشاگر پسندی را اجرا کردیم. بازی های ابتدایی فصل همیشه سختی های خاص خودش را دارد ولی خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را در روزی که موقعیتهای زیاد دیگری برای گلزنی داشتیم کسب کردیم.

وی ادامه داد: ما بازیکن محروم و مصدوم زیادی داریم که به امید خدا پس از اضافه شدن آنها استقلال در این فصل شرایط بسیار بهتری خواهد داشت.

مهاجم استقلال درباره گلزنی اش در افتتاحیه لیگ اضافه کرد: در هر صورت موقعیت هایی بود که توانستم با کمک دیگران تبدیل به گل کنم. هر چند موقعیت های دیگری نیز در اختیار داشتم که می توانستم گلهای دیگری بزنم. امیدوارم که در بازی های پیش رو با تمرکز بالاتر بتوانم گلهای بیشتری را به ثمر برسانم.

شهباززاده درباره شرایط استقلال پس از اولین دیدار تصریح کرد: همانطور که آقای مظلومی گفتند تیم ما هنوز کار دارد و من هم معتقد هستم که تیم هنوز نیاز به شرایط بهتری دارد. با یک بازی نمی شود در مورد آینده حرف زد. بازی های سختی پیش روی ما هست که باید خود را برای این دیدار ها آماده کنیم.

بهترین گلزن فصل گذشته درباره وضعیت حریف روز گذشته استقلال اظهار کرد: معتقدم سیاه جامگانی‌ها با توجه به اینکه تمرینات خود را دیر شروع کردند تیم مد نظر خود را در اختیار ندارند و حدس می زنم در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید با یک بازی بگوییم که اتفاق خاصی رخ داده است، افزود: فصل بسیار سختی پیش روی ما هست و نباید بعد از این برد از کار کردن دست بکشیم. برای موفقیت در این فصل نیاز به تلاش دو چندانی است.

گلزن استقلالی ها درباره اینکه با این دو گل برای دیگر مهاجمان خط و نشان کشیده است، تصریح کرد: من برای موفقیت استقلال تلاش خودم را می کنم و سعی می کنم وظایف خودم را انجام دهم. من از ابتدا تمرینات حضور داشتم و شرایط بدنی و آمادگی خوبی دارم که البته برای بهتر شدن نیز تلاش خواهم کرد.

شهباززاده در پایان گفت: من وظیفه خودم می دانم که از تمامی افراد به خصوص استقلالی ها که در هفته گذشته از من در جریان انتخاب بهترینهای لیگ حمایت کردند تشکر کنم. امیدوارم با عملکردم بتوانم پاسخ حمایت آنها را بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.