دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که این فصل هم مانند فصل گذشته بدون حاشیه در کنار رحمان احمدی به رقابت خواهد پرداخت.

شهاب گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار لیگ برتر پانزدهم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی بود و استقلال خوزستان نسبت به فصل گذشته تیمی منظم‌تر، سرسخت‌تر و بهتر شده بود و آنها در این بازی خیلی اذیت‌مان کردند. برای ما کسب سه امتیاز در اولین بازی بسیار مهم بود که خوشبختانه توانستیم مقابل هواداران‌مان یک پیروزی ارزشمند به دست بیاوریم.

وی درباره اینکه حسین فرکی پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس خبری اعلام کرد سه امتیاز این بازی را مدیون شهاب گردان است، گفت: خوشحالم که آقای فرکی چنین تعریف و تمجیدی کرده است، اما در این بازی و در کسب سه امتیاز تمام اعضای تیم سپاهان یک اندازه سهم داشتند. چند توپ خطرناک روی دروازه من آمد که وظیفه‌ام بود این توپ‌ها را بگیرم و به تیمم کمک کنم. خوشبختانه در خط حمله هم مهدی شریفی توانست برای ما گلزنی کند تا پیروزی را در هفته اول کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه با توجه به تغییرات کمی که در این تیم ایجاد شده فصل پیش‌رو را چگونه پیش‌بینی می‌کند، خاطرنشان کرد: از حالا نمی‌توانم پیش‌بینی کنم و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. همان‌طور که گفتید تغییرات زیادی نداشتیم و دو سه بازیکن که نیاز تیم بودند، با نظر فرکی به جمع ما اضافه شده‌اند. همه بازیکنان سپاهان تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیریم و امیدوارم در طول فصل به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.

گردان در پاسخ به این سؤال که آیا این فصل هم مانند فصل قبل بدون حاشیه کنار رحمان احمدی کار خواهد کرد یا ممکن است نیمکت‌نشینی یکی از آنها در ادامه لیگ حاشیه‌ساز شود، گفت: من و رحمان دو فصل است که کنار هم هستیم. در تمرینات به یکدیگر کمک می‌کنیم و اگر نکته یا تجربه‌ای باشد بین ما انتقال پیدا می‌کند. تاکنون هر دو توانسته‌ایم نظر کادر فنی را جلب کنیم و به همین دلیل این فصل هم در کنار یکدیگر ماندیم تا به سپاهان کمک کنیم. مطمئناً امسال هم مانند فصل گذشته بدون حاشیه کنار هم کار خواهیم کرد و مشکلی با یکدیگر نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.