بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان کوچک‌ترین شکی ندارد که سرمربی اسپانیایی بایرن در پایان فصل پیش‌رو و با پایان یافتن قراردادش از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که از قرارداد سه‌ ساله‌اش با بایرن مونیخ تنها یک سال باقی مانده است، این روزها شایعه سرمربیگری‌اش در منچسترسیتی در فصل آینده مطرح است. سرمربی پیشین بارسلونا که در فصل اول حضورش در مونیخ، قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام حذفی را برای بایرن‌ به ارمغان آورد، در فصل دوم حضورش نتوانست انتظارات هواداران مونیخی را که در فصل ۱۳-۲۰۱۲ با یوپ هاینکس سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا قهرمانی را تجربه کردند، برآورده کند و تیمش تنها فاتح بوندس‌لیگا شد.

این روزها در رسانه‌های آلمانی هم این بحث مطرح است که یورگن کلوپ، سرمربی پیشین بورسیا دورتموند که هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته، جانشین پپ گواردیولا در بایرن خواهد شد.

اشتفان افنبرگ در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای» گفت: مطمئنم که گواردیولا پس از پایان قراردادش در سال ۲۰۱۶ دیگر سرمربی بایرن مونیخ نخواهد بود. چه کسی جانشین پپ خواهد شد؟ من فکر می‌کنم یورگن کلوپ. او یکی از گزینه‌های جانشینی گواردیولا در مونیخ است.

تیم‌ فوتبال بایرن مونیخ ساعت ۲۳ فردا (شنبه) در دیدار سوپر جام آلمان در حالی باید به مصاف ولفسبورگ برود که آخرین جدال دو تیم با شکست ۴ بر یک باواریایی‌ها در رقابت‌های بوندس‌لیگا همراه شد.

هافبک پیشین بایرن مونیخ در این خصوص هم اظهار داشت: بایرنی‌ها این بازی را جدی خواهند گرفت. آنها هنوز هم از شکست ۴ بر یک مقابل ولفسبورگ آزرده هستند. باواریایی‌ها برای گرفتن انتقام به مصاف ولفسبورگ می‌روند.

آخرین باری که سرخپوشان مونیخی موفق به پیروزی در دیدار سوپرجام آلمان شدند به سال ۲۰۱۲ باز می‌گردد، جایی که مقابل بورسیا دورتموند به پیروزی ۲ بر یک رسیدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.