رامین رضائیان یکی از امیدهای اصلی پرسپولیسی ها در فصل جدید است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در آستانه بازی امروز قرمزها مقابل پدیده توضیحاتی در این مسابقه می دهد. رضائیان که زننده اولین گل فصل قبل لیگ برتر بود، در این باره هم حرف هایی می زند.

زننده اولين گل ليگ برتر در فصل گذشته بودي در رابطه با آن گل صحبت مي‌كني؟

هر بازيكني براي اولين بازي فصل، انگيزه خاصي دارد و حالا با توجه به اين موضوع كه قرار بود در مقابل استقلال بازي كنم اين انگيزه در من چندبرابر شده بود كه بتوانم گلزني كنم و با توجه به اينكه در آن بازي هافبك راست بازي مي‌كردم شانسم براي گلزني بيشتر بود.

فكر مي‌كني امسال هم بتواني در پرسپوليس مثل فصل قبل تأثيرگذار باشي؟

من با اين هدف به پرسپوليس آمدم كه بيشتر از قبل پيشرفت كنم و خوب مي‌دانم براي رسيدن به اين هدف بايد تلاش بيشتري داشته باشم و اميدوارم با درخشش در پرسپوليس بتوانم در تيم ملي هم عملكرد خوبي داشته باشم.

طي اين مدت كار با برانكو را چطور ديدي؟

برانكو در تمرينات بسيار جدي و منظم است و تمرينات بسيار خوبي را هم براي تيم تدارك ديده است و هر بار از او چيز تازه‌اي ياد مي‌گيرم كه همين موضوع به موفقيتم كمك خواهد كرد.

و بازي اول تيم با پديده را چطور مي‌بيني؟

مطمئناً يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي ما خواهد بود و كلاً اولين بازي در ليگ، يكي از دشوارترين بازي‌هاي فصل است و ما كاملاً اين تيم را جدي مي‌گيريم و تنها به قصد سه امتياز به ميدان مي‌رويم.

نظرت راجع به مدعيان ليگ امسال چيست؟

بدون شك يك فصل سخت در انتظار تمامي تيم‌هاست چون تيم‌هاي مدعي زيادي، در ليگ امسال حضور دارند كه همين فشردگي و نزديكي آنها به يكديگر كار را دشوار مي‌كند ولي تيمي كه قصد دارد به قهرماني برسد بايد از همان شروع ليگ ميخ خود را محكم بكوبد تا روي نوار برد قرار بگيرد، بنابراين اميدوارم هواداران پرشور و فهيم پرسپوليس از همين بازي اول به كمك ما بيايند تا با حضور گرم و مؤثر آنها بتوانيم به خواسته‌مان برسيم.

آيا قرار است در دفاع راست بازي كني؟

بله، آقاي برانكو مرا در اين پست مدنظر دارند ولي تمام سعي‌ام را مي‌كنم تا در حملات تيم هم مشاركت داشته باشم.

پرسپوليس در فصل جديد بيش از نيمي از بازيكنان فصل قبل خود را كنار گذاشته چه نظري در اين باره داري؟

مطمئناً بازيكنان قبلي زحمت زيادي براي تيم كشيده‌اند ولي با توجه به ايده‌هاي برانكو پرسپوليس يك پوست‌اندازي كاملي را انجام داده تا بازيكنان مورد نظر او به تيم بپيوندند و من احساس مي‌كنم تيم به نسبت قبل جوان‌تر شده است درست مثل تيم ملي.

در آستانه شروع ليگ تا چه اندازه آماده هستيد به‌خصوص از نظر تاكتيكي؟

در اردوي تركيه از نظر بدني به شرايط بسيار خوبي رسيديم و در اين زمينه مشكلي نداريم و در بعد هماهنگي تاكتيكي هم به بيشتر خواسته‌هاي كادر فني نزديك شده‌ايم و بي‌صبرانه منتظر شروع ليگ هستيم.

و در آخر حرف خاصي اگر داري بگو؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.