مهاجم جوان تیم فوتبال سپاهان از اینکه تیمش با گل او اولین ۳ امتیاز لیگ پانزدهم را کسب کرد ابراز خوشحالی کرد.

مهدی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی سپاهان مقابل استقلال خوزستان در اولین بازی لیگ برتر پانزدهم اظهار داشت: همیشه بازی‌های اول سختی‌های خاص خودش را دارد و ما توانستیم با محبت هواداران و حمایت خوب آنها در این بازی پیروز شویم. خیلی مهم بود که قدم اول را محکم برداریم و ۳ امتیاز را بگیریم. با اینکه تیم‌ها در هفته اول ناشناخته هستند اما توانستیم کارمان را با برد شروع کنیم.

وی درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: خوشحالم که سپاهان اولین ۳ امتیازش را با تک گل من گرفت. من هم این گل را به رحمان احمدی و خواهرم تقدیم کردم که تولدشان بود.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت این تیم در لیگ پانزدهم خاطرنشان کرد: این فصل بازیکنان کمی از سپاهان جدا شدند و با توجه به ضعف‌هایی که فصل گذشته داشتیم، کادر فنی تلاش کرد بازیکنانی را برای جذب شدن به باشگاه معرفی کند که بتوانیم خلأهای موجود را پر کنیم. اکنون هم تیم کاملی داریم و اسکلت اصلی فصل گذشته حفظ شده است. به نوعی حسین فرکی به ترکیب تیم قهرمان دست نزد تا بازهم مدعی باشیم.

شریفی درباره اینکه آیا فرکی بعد از دو فصل قهرمانی در لیگ برتر با تیم‌های فولاد و سپاهان، در لیگ پانزدهم نیز می‌تواند این افتخار را تکرار کند، گفت: فرکی توانایی‌هایش را به اثبات رسانده است. او از هر لحاظ یک مربی حرفه‌ای محسوب می‌شود که به لحاظ شخصیت اخلاقی و توانایی فنی یک مربی نمونه است. با این شرایط هیچ شکی در این نداریم که جزو مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سپاهان زیر نظر مربیان بزرگی کار کرده است، افزود: کار کردن با مربیانی مانند زلاتکو کرانچار و حسین فرکی نعمتی است. من هم خوشبخت بودم که توانستم از این نعمت استفاده کرده و به شاگردی زیر نظر این دو مربی افتخار می‌کنم. کرانچار و فرکی هر دو به لحاظ شخصیت اخلاقی و فنی جزو بهترین‌ها بوده‌اند و امیدوارم این فصل هم بتوانم، فصل موفقی را با فرکی داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان که در مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم بین گزینه‌های پدیده لیگ بود اما انتخاب نشد در این خصوص گفت: من از این مسئله ناراحت نیستم که پدیده لیگ نشدم، چون پدیده شدن تعریف و معیاری دارد. من دوست داشتم بین بهترین مهاجمان لیگ باشم که حتی بین گزینه‌ها هم نبودم. فکر می‌کنم ملاک انتخاب‌ها چیز دیگری بود و من هم بین گزینه‌ها حضور نداشتم.

شریفی ادامه داد: انتخاب نشدنم بین گزینه‌های بهترین مهاجم لیگ از انگیزه‌ام کم نکرد و روحیه‌ام را هم از دست ندادم. همه بازیکنان و کادرفنی سپاهان هم از من حمایت کردند و این حمایت‌ها به من انگیزه داد و این حمایت‌ها مهم‌تر از جایزه بود. امیدوارم بتوانم این حمایت را با عملکرد خوبم جبران کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.