سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: خوشبختانه دو دروازه بان عالی دارم و سومی هم در راه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رافائل بنیتس در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر میلان ایتالیا گفت: بازی بسیار سنگینی بود و دمای هوا و رطوبت آن نیز بر کیفیت بازی اثر گذاشته بود، در هر حال برای مردان من چنین بازی سخت و خسته کننده ای واجب بود و از این که این دیدارهای سنگین در اردوی تابستانی ما شکل می گیرد بسیار خوشحالم.

بنیتس درباره درخشش کاسیا و احتمال خرید دخه‌آ نیز گفت: دو دروازه بان عالی دارم و سومی هم در راه است، این خیلی خوب است، تیم خوبی دارم و وقتی می توانیم بهتر هم باشیم قطعا خواهیم شد. خرید تازه همیشه و الزاما خوب یا بد نیست، باید خرید منطقی داشته باشیم و اینکه یک دروازه بان خوب دیگر هم به ما اضافه شود، اصلا بد نیست.

رئال مادرید و میلان که هر دو در دیدار قبلی خود موفق به شکست اینتر شده بودند، برای تعیین قهرمان تورنمنت "International Champions cup" به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار که در گرمای ۴۰ درجه شهر شانگهای برگزار می شد، بسیار سرد و کسل کننده بود و دو تیم تحت تاثیر دما و رطوبت بالای محیط، نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. 

سرانجام این بازی در جریان ۹۰ دقیقه بدون گل به اتمام رسید تا برنده در ضربات پنالتی مشخص شود. در ماراتن پنالتی ها، باکا و دوناروما (دروازه بان دوم میلان) ضربات خود را از دست دادند تا رئال مادرید در نهایت برنده این دیدار و قهرمان تورنمنت شود. در رئال مادرید تونی کروس پنالتی پنجم را از دست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.