اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شهاب گردان یک روز خوب را پشت سر گذاشت و باید از او تشکر کنم که سه امتیاز ارزشمند را به تیم تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: اولین بازی ما در لیگ مقابل تیمی بود که نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت و از بازیکنان جوان و با انگیزه ای سود می برد. شما در ادامه لیگ خواهید دید که جوانگرایی و انگیزه این تیم هر حریفی را اذیت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: ما در این دیدار به پیروزی نیاز داشتیم و خوشبختانه هر ۳ امتیاز بازی را گرفتیم تا تا بتوانیم با روحیه بالاتری را در تیم ایجاد کنیم. ما در چهار بازی ابتدای فصل میزبان هستیم و باید تلاش کنیم تمام امتیازات این چهار بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در این بازی فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما استرس در بازی های خانگی بر روی بازیکنان تأثیرگذاشته بود. البته تیم حریف هم موقعیت هایی داشت و می توانست گل بزند و باید بگویم که شهاب گردان یک روز خوب را پشت سر گذاشت و باید از او تشکر کنم که سه امتیاز ارزشمند را به تیم تقدیم کرد.

 فرکی درباره عملکرد بازیکنان تیمش در خط دفاعی خود تصریح کرد: فکر می کنم از نظر کیفی بازی قابل قبولی ارائه دادیم، به جز دو صحنه از خط دفاعی خود رضایت کامل دارم.

وی در مورد اخطارهای بی مورد بازیکنان سپاهان در این دیدار، اظهار داشت: متاسفانه سال قبل هم این موضوع مشاهده می شود و ما تذکر زیادی به بازیکنان دادیم. قبل از هر بازی به بازیکنان تیمم یادآور می شود که به داور اعتراض نکنند زیرا این مسئله هم تمرکز داور را به هم می زند و هم ممکن است به ضرر تیم ما تمام شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص دربی اصفهان گفت: بازی با ذوب آهن برای هر دو تیم بسیار خاص خواهد بود ما به چشم سوپرجام به این بازی نگاه می کنیم، هرچند جام نمی دهند اما ما برای پیروزی بازی می کنیم. من احترام زیادی برای تیم ذوب آهن قائلم و دوست دارم جدا از هر نتیجه ای، این بازی زیبا و تماشاگر پسند شود.

فرکی در مورد جا به جایی های انجام شده در خط حمله گفت: هر چهار بازیکن تهاجمی ما توانایی بازی در پست های مختلف را دارند، خودم خواستم که جای بازی آنها را عوض کنم تا تمرکز حریف به هم بخورد.

سرمربی سپاهان درباره جابه‌جایی بازیکنان خط حمله تیمش در حین بازی بیان کرد: هر چهار بازیکن تهاجمی ما توانایی بالایی دارند و خودم  از بازیکنانم خواستم جابجا شوند تا تمرکز حریف به هم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.