درحالی که امیر قلعه نویی ملوان را فرصتی برای بازگشت به کورس می‌دانست، با کنار رفتن یک مالک دیگر از انزلی این فرصت به تهدید تبدیل می شود و وی در مرداب نه راه پس دارد و نه راه پیش.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، او اگرچه در انزلی با استقبال مردمی مواجه شد اما واقعیت این است که حداقل در شرایط فعلی به نظر می‌رسد سرمربی ملوان شدن بیشتر از فرصت بازیابی، یک تهدید برای او باشد چرا که با طرح خصوصی سازی نصفه و نیمه، هر از چندگاهی یک نفر خودش را به عنوان مالک معرفی می‌کند و شهرتی به دست میآورد و بعد هم کنار می‌رود.

مالکی که با امیر قلعه‌نویی به توافق رسید هم یکی دیگر از رهگذران بندر انزلی بوده که حالا معترض شده ملوانان او را تنها برای عابر بانک می‌خواهند! این اعتراض در نوع خود بسیار عجیب است و نمی‌دانیم ملوان این جناب محترم را به چه دلیل دیگری ممکن بوده بخواهند؟ تجربیاتش در باشگاه داری یا به عنوان سرمربی؟

در هر صورت امیر قلعه‌نویی راهی را رفته که با استقبال مردم انزلی حتی برگشت هم ندارد، او خودش که پولی نگرفته است، بازیکنان هم که قرارداد سفید امضا کرده‌اند اما قو هنوز مالکی ندارد و این بسیار می‌تواند خطرناک باشد. این راه بازگشت ندارد و امیر نگران غرق شدن در باتلاق با ملوان هم هست.

حالا هم خود ملوان درمعرض خطر‌ است و هم اعتبار امیر‌ قلعه‌نویی در معرض تهدید. باید دید امیر درانزلی می‌ماند یا....؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.