زین‌الدین زیدان معتقد است میشل پلاتینی فرد ایده‌آلی برای روی کار آمدن در پست ریاست فیفا است و این ستاره سابق فوتبال فرانسه از او حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از sport illustrated، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه همچنین بر این باور است که آنخل دی‌ماریا خرید خوبی برای پاری سن ژرمن خواهد بود.

زین‌الدین زیدان ستاره سابق تیم ملی فرانسه در این‌باره گفت: در ماریا از آن دسته بازیکنانی است که می‌تواند شما را به سطح بالاتری ارتقا دهد. این چیزی است که آنها برای پیشروی بیشتر در لیگ قهرمانان اروپا به آن احتیاج دارند. آنخل دی‌ماریا می‌تواند با انرژی خود کمک کند و هنگامی که شتاب می‌گیرد تفاوت‌ها را رقم می‌زند و توان انجام هر کاری را دارد. فکر می‌کنم این اتفاق طی چند روز آینده رخ خواهد داد.

یکی از گزینه‌هایی که احتمال مربیگری او در رئال مادرید وجود داشت، زین‌الدین زیدان بود. ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی یوونتوس به این سوال که "چرا او به عنوان جانشین آنچلوتی انتخاب نشد؟" این‌گونه پاسخ داد: من سرانجام توانستم مدرک مربیگری در یک تیم دسته اول را بدست آورم اما در نهایت به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب نشدم و این رافائل بنیتس بود که به عنوان جانشین آنچلوتی انتخاب شد. نمی‌دانم چه زمانی این فرصت به من داده می‌شود که در یک تیم دسته اولی مربی‌گری کنم. من فصل قبل تا آستانه انتخاب به عنوان سرمربی تیم بوردو پیش رفتم، اما در نهایت این اتفاق هم رخ نداد.

او ادامه داد: رئیس رئال مادرید نیز دوست دارد که من روزی هدایت این تیم را برعهده بگیرم. من در تیم دوم رئال مربیگری کرده‌ام و الان نیز هدایت این تیم را بر عهده دارم. سران باشگاه رئال مادرید من را به عنوان جانشین آنچلوتی انتخاب نکردند چراکه بر این باورند که هنوز زمان مربیگری من در تیم نخست رئال مادرید فرا نرسیده است.

هرچند کاستیا نتوانست با زیدان نتایج خوبی بدست آورد اما این مربی فرانسوی تاکید کرد که در این تیم باقی خواهد ماند. او گفت: یک فصل دیگر در کاستیا مربیگری خواهم کرد. قبل از آغاز فصل ۶۰ بازیکن داشتم. باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت که رئال مادرید C و B را در هم ادغام کند و من باید تنها ۲۳ بازیکن را انتخاب کنم.

زیدان در ابتدای حضور کارلو آنچلوتی در رئال دستیار او بود اما در ادامه همکاری خود را با این مربی ایتالیایی قطع کرد. او درباره تجربه خود با آنچلوتی گفت: اخراج آنچلوتی من را ناراحت کرد. او توانسته بود نتایج خوبی با رئال مادرید در فصل نخست بدست آورد اما در نهایت باشگاه رئال مادرید ترجیح داد که او را از کار برکنار کند. من به عنوان یک مربی و یک هوادار رئال مادرید از زحماتی که آنچلوتی برای رئال مادرید کشید قدردانی می‌کنم. او همواره از من حمایت می‌کرد و رفتار بسیار خوبی با من داشت.

او در پایان درباره احتمال حضور میشل پلاتینی به عنوان رئیس فیفا، گفت: او خوب کار خواهد کرد. او فرد ایده‌آلی برای روی کار آمدن در این پست است. من از او حمایت خواهم کرد، او کار خوبی انجام داده است. مسلماً به او رأی خواهم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.