رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: پیشنهاد ما این است اگر مشکل برق ورزشگاه دستگردی حل نمی‌شود ساعت بازی‌ها را کمی جلوتر بیندازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حبیب الله شیرازی پس از دیدار سایپا و گسترش فولاد تبریز درباره وقفه ۳۵ دقیقه‌ای در این بازی به دلیل قطع برق گفت: این برای دومین باری است که در ورزشگاه دستگردی برق قطع می‌شود. سال گذشته در بازی پیکان شاهد وقوع چنین اتفاقی بودیم. اگر واقعا مشکل برق این ورزشگاه قابل حل نیست بهتر است بازی‌ها را زودتر انجام دهند یا اینکه مشکل تعویض قطعه مورد نیاز انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به قوانین AFC داور مسابقه در مواقع ضروری می‌تواند دو ۳۰ دقیقه بازی را متوقف کند و در صورت برطرف نشدن مشکل بازی را نیمه‌کاره سوت بزند. قطعا در صورت وقوع چنین اتفاقی سازمان لیگ ظرف مدت ۲ ساعت در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند که البته معمولا رأی به ادامه زمان باقیمانده می‌دهد. به طور مثال در این بازی ۵ دقیقه تا ۹۰ دقیقه باقی مانده بود و ۳ دقیقه هم وقت اضافی داشت که اگر رأی به ادامه بازی می‌دادند ۸ دقیقه مسابقه انجام می‌شد.

شیرازی در مورد عدم حضور کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در کنفرانس خبری بعد از بازی تصریح کرد: بحث غیبت او به دلیل زمان پروازش بود. البته کمالوند در راه جواب برنامه ۹۰ را دارد ولی با توجه به ساعت پرواز اعلام کرد که نمی‌تواند در کنفرانس خبری حاضر شود. طبق مقررات AFC یک روز قبل از مسابقه سرمربی یا مربی هر تیم باید در کنفرانس خبری حاضر شوند و اگر این اتفاق نیفتد جریمه خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.