رئیس هیأت فوتبال استان تهران گفت: باید زمان آغاز مسابقات در ورزشگاه دستگردی زودتر باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حبیب‌الله شیرازی پس از پایان مسابقه سایپا و گسترش فولاد تبریز که به علت قطع برق ۴۰ دقیقه وقفه داشت در جمع خبرنگاران گفت: بحث مشکل برق در ورزشگاه دستگردی برای دومین بار است که رخ می‌دهد فصل گذشته نیز در بازی با پیکان در همین ورزشگاه برق قطع شد. ما با عنوان هیأت فوتبال درخواست می‌کنیم که این مشکل به طور جدی پیگیری شود و اگر فصل گذشته این مشکل پیگیری می‌شد شرایط بهتری بود.

وی گفت: به نظر من یا باید سازمان لیگ زمان مسابقه را زودتر برگزار کند و همانطور که مجید جلالی پیشنهاد داد بازی‌ها ساعت ۱۸:۳۰ شروع شود تا ساعت ۲۰:۳۰ به پایان برسد. وقتی این ورزشگاه نمی‌تواند ۱۲۰۰ لوکس برق را تأمین کند و مشکل تعویض قطعه وجود دارد باید این شرایط بررسی شود.

وی در مورد اینکه طبق قوانین AFC چه شرایطی باید پیش می‌آمد، گفت: وقتی چنین اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ می‌دهد طبق قوانین داور ۳۰ دقیقه فرصت می‌دهد اگر مشکل برطرف شد بازی ادامه پیدا می‌کند اگر مشکل برطرف نشد ۳۰ دقیقه دیگر فرصت داده می‌شود در نهایت داور باید دو ۳۰ دقیقه صبر کند تا مشکل برطرف شود وگرنه بازی نیمه‌تمام می‌ماند و سازمان لیگ باید ظرف ۲ ساعت در این مورد تصمیم‌گیری می‌کرد که فکر می‌کنم طبق قوانین AFC چند دقیقه باقیمانده بازی نیمه‌تمام برگزار شود.

وی در مورد اینکه کمالوند در نشست خبری شرکت نکرد، گفت: بحث پرواز ایشان مطرح بود او در میکسدزون با برنامه ۹۰ شرکت کرد اما اگر می‌خواست به نشست خبری بیاید پرواز خود را از دست می‌داد.

وی در مورد اینکه با توجه به اینکه بسیاری از مربیان در نشست‌های پیش از مسابقه هم شرکت نمی‌کنند و پرواز را بهانه می‌کنند  و آیا بهتر نیست که نشست‌های خبری لغو شود، گفت: طبق قوانین AFC نشست‌های خبری باید برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.