سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و به تجربه بالای سپاهان باختیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در اولین هفته لیگ برتر فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی گفت: بازی بسیار خوبی بود، با اعتماد به نفس بالا بازی کردیم، تعدادی از بازیکنان جوان ما سپاهان را از نزدیک ندیده بودند، از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم و به بزرگی و تجربه سپاهان باختیم.

وی در مورد اینکه سپاهان تحت تاثیر بازی استقلال خوزستان بود و آیا این تیم را مدعی قهرمانی می‌داند، تصریح کرد: در مسابقات اول برای تمامی تیم‌ها این شرایط بوجود می‌آید و کیفیت اصلی تیم‌ها را نمی‌بینیم. سپاهان هرچه از بازی گذشت از ما شناخت بیشتری پیدا کرد و عملکرد بهتری داشت، سپاهان امروز مثل یک قهرمان بازی کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با اینکه بازیکنانش امروز کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: البته مهم کسب پیروزی بود که ما به آن نرسیدیم، امیدوارم این تعریف و تمجیدها به پیشرفت ما منجر شود و آنها را مغرور نکند. سال قبل پدیده هم در هفته‌های اول خوب بازی کرد ولی در ادامه دچار افت شد، امیدوارم بازی خوب ما منجر به کسب نتیجه شود.

ویسی در رابطه با عملکرد داوری و اینکه بازیکنان تیمش اعتقاد به پنالتی داشتند، گفت: فکر می‌کنم داور می‌توانست در ۳ صحنه به بازیکنان ما اخطار ندهد و در برخی صحنه‌های دیگر به بازیکنان سپاهان کارت نشان دهد، روح‌الله سیف‌اللهی اعتقاد داشت که در آن صحنه روی او خطا صورت گرفته و پنالتی شده است، امیدوارم داوری‌ها طوری باشد که تیم‌های جوان و کم بضاعت ضرر نکنند البته زود است که از الان در ارتباط با داوری صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه مدت‌ها است نتوانسته مقابل سپاهان نتیجه بگیرد، عنوان کرد: سپاهان تیم قابل احترامی است و امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.