سرمربی تیم فوتبال صبا گفت:امروز با اینکه بازی اول و بدون تمرین بود عملکرد بدی نداشتیم عملکردی بهتر از استقلال داشتیم ۳ موقعیت گل داشتیم از تمام بازیکنان راضی هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی بدون گل صبا مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: دوست داشتم از کسانی که باعث شدند صبا در قم بماند تشکر کنم از صادقی استاندار و موسوی مالک باشگاه که تمام زحمات به دوش آنهاست. امروز با اینکه بازی اول و بدون تمرین بود عملکرد بدی نداشتیم عملکردی بهتر از استقلال داشتیم ۳ موقعیت گل داشتیم از تمام بازیکنان راضی هستم.با این بازیکنان خیلی امیدوار هستم و ان‌شالله‌ بازی با نفت بهتر باشیم و عملکرد به مراتب بهتری خواهیم داشت.

سرمربی صبا در مورد اینکه استقلالی‌ها به دنبال تساوی بودند و اینکه استراتژی صبا در این بازی چه بود یادآور شد: ما قصد داشتیم با سرعت دادن به بازی دفاع‌ آنها که از دقیقه یک در زمین خودشان جمع می‌شدند را با تعویض سریع بازی و پاس‌های سریع این فشردگی را رد کنیم هم از عمق آنها رفتیم و از کنارها هم رفتیم متاسفانه سانترهای ما خوب نبود برای بازی اول که ۶۰ درصد تغییر کرده بود بد کار نکردیم. از نتیجه راضی نیستیم اما از نحوه بازی بازیکنان راضی هستیم امیدوارم زودتر به تیمی که مدنظرمان است برسیم.

دایی در مورد اینکه دیر دست به تعویض زد گفت: چند بازیکن ما نبودند و دستمان خالی بود باید آشنایی بیشتری پیدا کنیم و تعویض‌هایمان را انجام دهیم آن لحظه‌ای که احساس کردیم بازیکنان کشش لازم را نداشتند تعویض کردیم فکر می‌کنم این مسائل را به ما اجازه دهید بهتر باشد. بازیکنان هر چه داشتند گذاشتند مطمئن باشید این تیم خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد. 

سرمربی صبا تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی داریم قاضی، اوسانی و کریم اسلامی که می‌توانند در نوک بازی کنند. اسلامی مصدوم بود و صادقی محروم بود نمی‌توانستیم آن طور که می‌خواستیم از بازیکنان استفاده کنیم شرایط سختی داشتیم و همین که توانستیم چنین تیمی را آماده کنیم کار بزرگی کردیم.

وی در مورد اینکه آیا تماشاگران در ورزشگاه کم نبودند خاطرنشان کرد: انتظار دارم در بازی صبا تماشاگران ورزشگاه را پر کنند به نظرم خیلی مهم است که به ورزشگاه بیایند هم روحیه برای ماست و هم ترس برای حریف. با ۸۰۰ نفر که نمی‌شود. باید ۷-۸ هزار نفر در ورزشگاه حاضر شوند. قم این پتانسل را دارد و امیدوارم با بازی های خوبمان مردم راغب بشوند به ورزرشگاه بیایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.