سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: کسانی که مرا می‌شناسند جرات ندارند که به او بگویند بختیاری‌زاده برای تعویض‌هایش از روی سکوها خط می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از دیدار صبا و استقلال اهواز که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: تیممان را در ۳ روز بستیم و دو جلسه تمرین کامل داشته و در یک نصف تمرین هم فقط عرق‌گیری کردیم. شما از تیمی که در سه روز تشکیل شده چه انتظاری دارید؟ به نظرم نتیجه خوبی گرفتیم.

وی افزود: ای کاش ۱۲ روز پیش انتقال امتیاز استقلال اهواز صورت می‌گرفت. من در این بازی جرات داشتم که به یک بازیکن ۱۷،۱۸ ساله بازی دهم ضمن اینکه تماشاگران هم سنگ تمام گذاشتند.

سرمربی استقلال اهواز تصریح کرد: اگر به جای ۳ روز حتی تیم ما در ۶ روز تشکیل می‌شد هجومی‌تر بازی کرده و برای گل‌زدن تیم را جلو می‌فرستادم اما فکر می‌کنم با همین یک امتیاز هم کار بزرگی انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: صبا هم دیر بسته شد اما علی دایی بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌تری نسبت به تیم ما دارد.

وی گفت: متاسفانه اتفاقات مدیریتی باشگاه باعث شد دیر شده و دود آن به چشم تیم و تماشاگران برود. اگر تیم ۱۰ یا ۱۵ روز زودتر تشکیل می‌شد شرایط فرق می‌کرد.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: جا دارد از بازیکنان تیم و به‌ویژه پرویز کریمی تشکر کنم که در این دیدار سنگ تمام گذاشتند. اگر تیم ما ۱۰ روز زودتر تشکیل می‌شد مطمئن باشید امروز بازی زیباتری به نمایش می‌گذاشتیم.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا دستور تعویض‌ها از روی سکوها به وی داده می‌شد گفت: آنهایی که بختیاری‌زاده را می‌شناسند جرات ندارند چنین حرفی را بزنند. متاسفانه آنالیزور ما از گذشته محرومیتی داشت و در این بازی اعمال شد و مجبور شد بازی را از روی سکوها ببیند به همین دلیل برخی از نکات فنی را از روی سکوها به من انتقال می‌دادند. کسی که بازی را از بالا می‌بیند از نظر فنی تسلط بیشتری دارد و این موضوع که دستور تعویض‌ها از روی سکوها به من داده می‌شد صحت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.