مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان با بیان اینکه تیم ما بازی خوبی از خود مقابل استقلال ارائه داد، گفت: استقلال تیم بزرگی است و از شکست مقابل این تیم ناراحت نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسی در حاشیه دیدار استقلال و سیاه‌جامگان و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تیم ما به تازگی به لیگ برتر آمده و بازی قابل قبولی در مقابل استقلال ارائه داد.

وی ادامه داد: من از این شکست ناراحت نیستم چرا که مقابل یک تیم بسیار بزرگ نتیجه را واگذار کردیم و من مطمئن هستم که در دیدارهای آتی نتایج قابل قبولی کسب خواهیم کرد.

عباسی در خصوص اینکه آیا از عملکرد خطیبی در دیدار اول راضی هستید یا خیر؟، عنوان کرد: خطیبی کارش را بلد است و ما به او اطمینان کاملی داریم و در هفته‌های آینده خواهید دید که او توانایی این را دارد که سیاه‌جامگان را به رده‌های بالا ببرد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی امروز شاهد بودید که ما عملکرد خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم، اما با بدشانسی نتیجه را به استقلال واگذار کردیم.

عباسی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا رضا حقیقی به جمع سیاه‌جامگان اضافه نشد، اظهار کرد: او درخواست غیرمنصفانه از ما داشت و از من خواست که برای او یک اتاق خصوصی در هتل بگیرم که من هم به او گفتم تو با بازیکنان دیگر هیچ فرقی نداری و من چنین کاری را برای تو انجام نخواهم داد و او هم دیگر قبول نکرد که در سیاه‌جامگان حضور داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.