اسطوره فوتبال آرژانتین قصد دارد با تمام کسانی که احساس می‌کند میراث فیفا را به یغما برد‌‌ه‌اند بجنگد و مافیای فدراسیون جهانی فوتبال را نابود کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو مارادونا به تمایل خود برای شرکت در مبارزه انتخاباتی ریاست فیفا اشاره و بر انگیزه‌اش برای پاک‌سازی نهاد حاکم بر دنیای فوتبال تأکید کرد.

مارادونا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی آمه‌ریکای آرژانتین، اظهار داشت: من باید با مافیایی که هنوز در داخل فیفا وجود دارد، بجنگم. من باید با آنهایی که مدت‌هاست در داخل فیفا همه چیز را می‌دزدند، مبارزه کنم.

مارادونای ۵۴ ساله در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست فیفا دارد، گفت: من واقعاً می‌خواهم در فیفا باشم.

در اواخر ماه می پلیس سوئیس اقدام به دستگیری هفت تن از اعضای اجرایی ارشد فیفا کرد که اتهام آنها برای دریافت رشوه و اختلاس در فیفا ثابت شده است. در ادامه همان ماجرا و فشارهایی که به سپ بلاتر برای کناره گیری از سمت ریاست فیفا آورده شد، این مرد سوئیسی چهار روز پس از پیروزی‌اش در انتخابات این سازمان گفت که از سمت خود استعفا می‌کند.

مارادونا یکی از منتقدان بلاتر بوده است که از مدت‌ها پیش توانایی‌های او برای اداره فیفا را زیر سؤال برده است. افشای فساد تنی چند از مقامات اجرایی ارشد فیفا هم مزید بر علت شد که اسطوره آرژانتینی‌ها بر شدت انتقادات خود از نظام کنونی حاکم بر فیفا بیفزاید و از بی‌توجهی‌هایی که نسبت به هشدارهای وی در خصوص وضعیت فیفا صورت گرفت، گلایه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.