اصفهان- کاپیتان و مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت: من یک اصفهانی هستم و امیدوارم مردم اصفهان همچون سال ۸۸ که از تیم ماهان حمایت کردند، امسال هم از تیم کشورشان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی، کاپیتان و مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در کنفرانس خبری پیش از آغاز رقابت های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ما اولین جام را با تیم فولاد ماهان در همین شهر اصفهان گرفتیم. من همان موقع هم پیش از آغاز رقابت ها گفتم که تیم ما قهرمان می شود و الان با همان قدرت می گویم جام در اصفهان می ماند. با تمام ارادتی که به تمام تیم های حاضر در این رقابت به خاطر مربی های خوب، بازیکنان خوب و همچنین بازیکنان ایرانی که در تمام تیم ها حاضر هستند، دارم، می گویم که تیم ما قهرمان می شود.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان بزرگی مثل محمد کشاورز در تیم شما هستند و از مدیریت بازیکنان بزرگ در یک مجموعه سخت تر، چگونه شما این بازیکنان را مدیریت می کنید؟، توضیح داد: در تیم تاسیسات دریایی مهم نیست چه کسی مسئولیت دارد، همه برای موفقیت کشورمان قدم برمی‌داریم. بزرگ فقط نام ایران است و همه این بازیکنان حتی اگر یک دقیقه به زمین بروند، برای افتخار ایران تلاش می کنند.

شمسایی با بیان اینکه در این تورنمنت به حمایت هواداران نیازمند است، اظهار کرد: من از طرفِ پدری اصفهانی هستم و الان به شهر خودم آمده ام. از مردم فوتبال‌دوست اصفهان انتظار دارم برای کشورشان قدم بردارند، وقت بگذارند و می دانم که اینطور خواهد بود و مانند سال ۸۸که از فولاد ماهان حمایت کردند، امسال هم از تیم کشورشان حمایت کنند.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که آیا تیم تاسیسات دریایی می تواند ناکامی‌های اخیر ایران در این رقابت ها را پایان دهد، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت مردم و بازی خوب بازیکنان بتوانیم قهرمانی این دوره از رقابت ها را به دست آوریم. در گذشته تیم فولاد ماهان و گیتی‌پسند از اصفهان توانسته اند این افتخار را کسب کنند و امیدوارم ما هم بتوانیم در اصفهان ناکامی سال های اخیر را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پایان در خصوص رقیب اصلی‌شان خاطرنشان کرد: در این مسابقات همه تیم ها در سطح بالایی هستند و فکر می‌کنم اگر بی‌تفاوت باشیم، فرصت‌ها را از دست می‌دهیم. البته به خاطر تجربه بالای تیم ژاپنی کار سخت‌تری را در پیش داریم، اما بازی به بازی جلو می‌رویم و به موفقیت تیم ایران فکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.