سرمربی منچستریونایتد از این که هافبک آرژانتینی تیمش کجاست اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در دیداری دوستانه که در چهارچوب رقابت‌های جام قهرمانان در کشور آمریکا برگزار می شود مقابل پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. بلیز ماتوییدی و زلاتان ابراهیموویچ در این دیدار گلزنی کردند تا شاگردان لوییس فان خال را مغلوب کنند.

صحبت‌های زیادی در مورد پیوستن آنخل دی‌ماریا، هافبک منچستریونایتد به پاری سن ژرمن طی روزهای گذشته منتشر شده است. قرار بود چند روز پیش، دی ماریا پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی به اردوی یونایتدها در آمریکا ملحق شود اما او پروازش را از دست داد تا اکنون سرمربی تیمش از اینکه او الان کجاست، اظهار بی اطلاعی کند.

فان خال در این مورد گفت: نمی‌دانم او کجاست. منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن دو باشگاه بزرگ هستند و گفت‌وگو بر سر انتقال بازیکن بین این دو تیم کار دشواری است اما در هر حال نزدیک به نتیجه‌گیری در این زمینه هستیم.

دی ماریا تابستان گذشته با ۵۹.۷ میلیون پوند از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست اما در طول فصل گذشته نتوانست در ترکیب شیاطین سرخ بدرخشد. او تنها در ۲۰ دیدار تیمش از ابتدا در ترکیب یونایتدها قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.