کاپیتان جدید رئال مادرید قرار است قراردادش را تا سال ۲۰۲۰ با این تیم تمدید کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، کش و قوس های فراوانی در مورد ماندن یا نماندن سرخیو راموس در رئال مادرید منتشر شده است. او قرار بود راهی منچستریونایتد شود تا در مسیر مقابل، داوید دخیا از ترکیب شیاطین سرخ جدا شده و به سانتیاگو برنابئو برود.

اکنون به نظر می رسد راموس ۲۹ ساله برای امضای قراردادی پنج ساله با سران رئال مادرید به توافق رسیده است و قصد دارد به تمامی گمانه زنی ها برای خروجش از رئال پایان دهد. در گزارش مارکا آمده است: «توافق بین بازیکن و باشگاه انجام گرفته است و پیش از آغاز رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا به شکل رسمی اعلام خواهد شد.»

راموس و فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید روز یکشنبه ملاقاتی داشتند تا در مورد آینده کاپیتان جدید رئال تصمیم گیری شود. همان زمان نشریه مارکا اعلام کرده بود به آینده این گفت و گوها خوشبین است و به زودی قرارداد راموس تمدید خواهد شد. راموس در پیروزی سه بر صفر رئال مادرید مقابل میلان که در گوانگژو چین برگزار شد در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و اکنون هم تصور می شود خیلی زود می تواند قراردادش را با رئالی ها تا سال ۲۰۲۰ تمدید کند.

رافائل بنیتس، سرمربی رئال مادرید پس از رویارویی با میلان در مورد خبرهایی که پیرامون راموس منتشر می شوند اعلام کرد: با پرس حرف زدم. به من گفت که قصد صحبت کردن و برگزاری یک جلسه را با راموس دارد.

از همان زمان بود که خبرهایی مبنی بر ماندن راموس در رئال مادرید به بیرون درز کرد و اکنون هم مشخص شده است که رنه راموس، برادر و مدیر برنامه های سرخیو با پرس به توافق هایی رسیده است.

قرار شده است راموس سالانه مبلغ ۹ میلیون یورو درآمد داشته باشد که به نظر می رسد از قرارداد قبلی وی با رئالی ها کمی ارزان تر است. او که به همراه تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمانی در جام جهانی و یورو ۲۰۰۸ را تجربه کرده است، با رئال مادرید هم یک قهرمانی در اروپا و سه قهرمانی در لیگ فوتبال اسپانیا در کارنامه دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.