در بحبوحه شایعاتی که از پیوستن آنخل دی‌ماریا به پاری‌سن‌ژرمن حکایت دارند، اعتراف جدید سرمربی هلندی شیاطین سرخ احتمال وقوع این جابه‌جایی را بیشتر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال پس از شکست ۲ بر صفر بامداد امروز (پنجشنبه) تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن، تیمی که گفته می‌شود در آستانه عقد قرارداد با آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی شیاطین سرخ قرار دارد، از وضعیت این بازیکن ملی‌پوش ابراز بی‌اطلاعی کرد.

فن‌خال در پاسخ با این سؤال که وضعیت دی‌‌ماریا چگونه است، گفت: شما می‌توانید هر هفته این سؤال را از من بپرسید. شاید شما بهتر بدانید وضعیت او چگونه است. من که نمی‌دانم او الان کجاست و چه کار می‌کند.

اواظهار داشت: زمانی که همه چیز تمام شود، ما و منچستریونایتد شما را در جریان خواهیم گذاشت اما الان هنوز چیزی تمام نشده است، چون قرارداد بستن یک پروسه است. من بارها گفته‌ام که باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود و الان هم قصد ندارم در این مسئله دخالت کنم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ چندان حال و حوصله پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران را درباره آینده دی‌ماریا (بازیکنی که به دلیل حضور در کوپا آمه‌ریکا تعطیلاتش طولانی‌تر از سایر بازیکنان منچستریونایتد است) نداشت، اما همتای فرانسوی او در پاری‌سن‌ژرمن ادعا کرده که تیمش به جذب این بازیکن آرژانتینی نزدیک شده است.

فن‌خال با اشاره‌ای کوتاه به ادعای بلان، تأکید کرد: من که چیزی نمی‌دانم، چون لوران بلان نیستم و همچنین نمی‌خواهم به این سؤالات پاسخ دهم. زمانی که چیزی قطعی شود به شما اطلاع خواهیم داد اما زمانی که چیزی تمام نشده، خبری هم نیست. جابه‌جایی بازیکنان یک پروسه است. بارها گفته‌ام که باید صبر کنیم و ببینیم که چه می‌شود. من قصد دخالت در این مسئله را ندارم.

سرمربی پیشین تیم ملی هلند درباره آینده مبهم داوید دخه‌آ، سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ هم تأکید کرد: ما در شرایطی قرار داریم که به نفع دخه‌‌آ، منچستریونایتد و باشگاهی که او ممکن است به آن ملحق شود نیست. باید منتظر ماند و دید چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.