دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس امروز دقایق کوتاهی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و سپس پس از صحبت با مربیان این تیم ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* مطابق روزهای گذشته تمرین پرسپولیس راس ساعت ۱۸ با سوت برانکو آغاز شد.

* سوشا مکانی دروازه‌بان فوتبال پرسپولیس که دچار مصدومیت جزیی شده دقایقی در تمرین حاضر شد و پس از صحبت با مربیان این تیم ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* حدود ۳۰ دقیقه بازیکنان پرسپولیس تمرینات بدنسازی و دویدن از بین موانع را انجام دادند.

* همانند روزهای گذشته بازیکنان پرسپولیس با پیراهن‌های شرکت مجید تمرین کردند آن هم در حالی که چند روزی است که سرخ پوشان با شرکت آل اشپورت برای تهیه البسه به توافق رسیدند.

* موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس که بازی های این تیم را معمولا از نزدیک تماشا می‌کند در تمرین امروز سرخ‌پوشان حاضر شد و بازیکنان پرسپولیس با وی خوش و بش کردند.

* بازیکنان پس از تمرینات بدنسازی به مرور کارهای تاکتیکی و تاکتیک‌‌های حمل به دفاع پرداختند که این بخش از تمرین با نظارت مستقیم برانکو برگزار شد و وی هر جا که لازم بود در سوت خود می‌دمید و نکات مورد نظر را به بازیکنان اعلام می‌کرد.

* در حالی که قرار بود مایکل اومانیا مدافع کاستاریکای تیم پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر شود اما این بازیکن در درفشی‌فر حاضر نشد.

* حدود ۳۰ هوادار پرسپولیس پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و منتظر بودند تا بازیکنان از تمرین بیرون بیایند.

* ایمان صادقی و مرتضی قدیمی پور دو دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات اختصاصی خود را با مربی دروازه‌بانان پرسپولیس انجام دادند.

* فوتبال درون تیمی بخش دیگری از تمرین بازیکن پرسپولیس بود و در این تمرین برانکو از بازیکنان می‌خواست تا نکات تاکتیکی مورد نظرش را در زمین پیاده کنند.

* در انتهای تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز خود بدن‌هایشان را گرم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که روز جمعه اولین بازی خود در لیگ برتر را مقابل پدیده انجام خواهند داد فردا آخرین تمرینشان را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌کنند و پس از آن برای برگزاری اردوی  پیش از بازی با پدیده راهی المپیک خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.