سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: به دنبال این هستیم که تمامی ورزشگاه از تیم شهر خود حمایت کنند و فردا رنگ آبی را نبینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر استقلال تهران گفت: در ابتدا باید به فوتبال خوزستان تبریک بگویم که صاحب سه تیم لیگ برتری در لیگ پانزدهم هستند. امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم و باعث سربلندی استان خراسان باشیم.

رسول خطیبی تاکید کرد: فردا منتظرم تمامی ورزشگاه را به رنگ مشکی ببینم. مطمئنم بعد از سال‌ها که ابومسلم دوباره لیگ برتری شده هواداران علاقه خود را به این تیم نشان می‌دهند و ما را تنها نخواهند گذاشت.

وی افزود: در هر تورنمنتی بازی اول سخت است زیرا تیم ‌ها شناخت کافی از هم ندارند. هم تیم استقلال و هم تیم سیاه جامگان تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتند و شناخت کافی از هم نداریم.

خطیبی درباره احتمال بخشیده شدن مگویان از سوی کمیته انضباطی گفت: آرای کمیته انضباطی باعث می‌شود تا بی‌اخلاقی‌ها در فوتبال کاسته شود. در کل باید بگویم اگر رایی صادر شده در طول لیگ باید به مرحله اجرا درآید تا از اتفاقات بعدی جلوگیری کنیم.

وی درباره محرومان و مصدومان سیاه جامگان تاکید کرد: هیچ محروم و مصدومی نداریم و با آمادگی کامل به مصاف رقیب خود می رویم. امیدواریم بتوانیم با کسب سه امتیاز مردم مشهد را خوشحال کنیم.

خطیبی افزود: اگر در تراکتورسازی آن مصاحبه معروف را نمی‌کردم و درباره بی‌پولی تیم صحبت نمی‌کردم شاید هیچ‌گاه تراکتور به آن موفقیت نمی‌رسید ولی در اینجا سیاه جامگان تیمی خصوصی است و احتیاجی به چنین شوک‌هایی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.