سرمربی تیم سیاه جامگان اولین کنفرانس خبر‌ی‌اش در فصل جدید را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول خطیبی گفت: «در هر تورنمنتی بازی اول سخت و مهم است چراکه تیم‌های از یکدیگر شناخت کافی ندارند. استقلال با کادرفنی و بازیکنان جدید مقابل ما ظاهر می‌شود. این شرایط برای ما هم وجود دارد. فکر می‌کنم هر دو تیم متفاوت‌تر از سال قبل به میدان می‌آیند. به دلیل اینکه در زمین خودمان و مشهد بازی می‌کنیم امیدواریم ۳ امتیاز را کسب کنیم. در کنار هوادارانی که چند سال منتظر حضور تیم‌شان در لیگ برتر بودند باید برنده بازی شویم. امیدوارم فردا در ورزشگاه به طور کامل رنگ سیاه را ببینیم و رنگ آبی را مشاهده نکنیم.»

خطیبی گفت هیچ بازیکن محرم یا مصدومی نداریم. او این مساله را ناشی از با اخلاق بودن بازینانش عنوان کرد.

سرمربی سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که رضا عنایتی و محسن فروزان سال قبل بازیکن استقلال بودند و آیا مشکلی از این بابت به وجود می‌آید یا نه، گفت: این بازیکنان حرفه‌ای هستند آنها یک روز در استقلال و یک روز در تیم دیگری هستند. این نفرات تفکرشان حرفه‌ای است و این مسئله برایشان اهمیت ندارند. با تعصبی که از این دو بازیکن می‌شناسم آنها فردا فقط به برد سیاه‌جامگان فکر می‌کنند.

خطیبی همچنین اعلام کرد که کارت مربی‌گری‌اش صادر شده و مشکلی از این بایت ندارد.

مربی سابق تراکتور سازی ادامه داد: تفکرم حرفه‌ای است هیچ توجهی به گذشته ندارم و فقط به آینده فکر می‌کنم. اگر پارسال آن حرف‌ها را نمی‌زدم تراکتورسازی به هیچ وجه نایب قهرمان نمی‌شد با توجه به اینکه سیاه‌جامگان تیم خصوصی فکر نمی‌کنم این مشکلات در این تیم به وجود بیاید.

خطیبی در مورد اینکه هدف سیاه‌جامگان در فصل آینده چیست، اظهار داشت: هدف ما تثبیت حضورمان در لیگ برتر است. تیم‌های من همیشه بالای جدول بودند. ابومسلم تیم بزرگی است. من هم مربی بلند پروازی هستم و همیشه دوست داشتم بهترین عملکرد را ارائه کنم. امیدوارم در جایگاهی قرار بگیریم که مدنظر باشگاه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.