سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: در دو روز اخیر تغییراتی در کادر مدیریتی داشتیم اما باید به مجموعه سپاهان برای مدیریت بحران تبریک گفت و تشکر می کنم از آقای خلیلیان به خاطر مدیریت خوبی که در این مدت داشتند.

وی درباره نقل و انتقالات تیم سپاهان افزود: برخی بازیکنان از جمع ما خارج شدند که به غیر از جواهیر سوکای ما دوست داشتیم بقیه بازیکنان در تیم باشند که متاسفانه با توجه به شرایط این بازیکنان از تیم جدا شدند اما در خرید های تیم ۸۰ درصد خواسته هایمان برآورده شد و فقط در پست هافبک دفاعی نتوانستیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا اتفاقات مدیریت در ترکیب تیم تاثیر می گذارد یا خیر، بیان داشت: من نمی توانم درباره این گونه مسائل صحبت کنم اما این مسائل ذهنیت ها را به سمت این اتفاق و حواشی می برد ولی ویژگی بزرگ سپاهان این است که هیچ اتفاقی نمی تواند این تیم را به حواشی بکشاند.

فرکی ادامه داد: اگر این اتفاق برای بازیکنی رخ دهد من می توانم در این مورد دخالتی داشته باشم و امیدوارم با توجه به مسائل پیش آمده حاشیه خاصی در تیم به وجود نیامده و ما با قاطعیت به کار خود ادامه دهیم.

وی درباره چهار هفته ابتدایی لیگ و اینکه سپاهان در خانه به مصاف حریفان می رود، تصریح کرد:  این اتفاق می تواند برای ما مثمر ثمر باشد و اگر ما از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم  می‌توانیم در این چهار بازی امتیازات خوبی بگیریم اما قطعا با این وجود کار ما در دور برگشت سخت تر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.