رئیس سازمان لیگ از دریافت طلب ۲۰ میلیاردی از حامی مالی سازمان لیگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج درمورد قرارداد با کانون ایران نوین گفت: با کانون ایران نوین جلسه داشتیم و ۲۰ میلیارد طلب‌مان را از این کانون گرفتیم تا طلب فصل گذشته تسویه شود، اما برای ۳ هفته‌ای که مسابقات از تلویزیون پخش مستقیم نشده حدود ۱۹ میلیارد تومان خسارت به کانون ایران نوین وارد شد که این مبلغ از قرارداد ما کم شده است.

تاج ادامه داد: برای فصل آینده قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی بسته‌ایم که رقم بسیار خوبی است. از این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای لیگ یک و ۹۰ میلیارد تومان برای لیگ برتر اختصاص‌یافته است.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به شرایط مالی این سازمان گفت: با توجه به حل مشکل مالی سازمان لیگ می‌توان پول هایی که باشگاه‌ها از سازمان لیگ طلب داشته‌اند را پرداخت کنیم یا اینکه ازمبلغ بدهی باشگاه‌ها کم شود و مانده بدهی‌های باشگاه ها هم با فرصتی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بدهکار در نظر گرفته تسویه می‌شود.

رئیس سازمان لیگ درمورد گزارش فساد در فوتبال که از سوی مجلس قرار است علنی شود، گفت: این کار خوبی که مجلس از ۲ سال پیش آغاز کرده و باید با متخلفین برخورد شود. مجلس محکمه‌ای است که می‌تواند به خوبی در مورد متخلفان فوتبال تصمیم‌گیری کند و با متخلفین در هر شرایطی که قرار دارند برخورد نماید.

تاج درمورد قیمت بلیت مسابقات در فصل آینده مسابقات گفت: امروز جلسه‌ای با شورای تأمین داشتیم و سعی می‌کنیم که قیمت بلیت برای لیگ پانزدهم کم‌تر از فصل گذشته شود و همچنین برای امکانات رفاهی تماشاگران در ورزشگاه‌ها تمهیدات ویژه‌ای درنظر گرفته شود، البته قیمت بلیت الکترونیکی در کل کشور باید یکسان شود.

مهدی تاج با اشاره به جوانگرایی در لیگ گذشته، گفت: در فصل آینده باز هم بر جوانگرایی تأکید داریم و این از اهداف سازمان لیگ برای فصل آینده است.

وی در مورد اینکه گفته شده تیم‌های لیگ یکی در جام حذفی شرکت نکنند، گفت: در این مسئله اجباری نکرده‌ایم که لیگ یکی‌ها در جام حذفی حضور نداشته باشند. این مسئله فقط یک درخواست بود، زیرا با توجه به شرایط لیگ یک و امکانات باشگاه‌ها در این لیگ اگر آنها از جام حذفی کناره‌گیری کنند مسابقات لیگ یک و جام حذفی با کیفیّت برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.