سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد‌مان این بود که پیراهن شماره ۸ را بایگانی کنیم اما علی کریمی آن را به احمد نورالهی بخشید.

محمود خوردبین در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس قبل از بازی روز جمعه با پدیده خراسان، اظهار داشت: شرایط خیلی خوب است و بازیکنان با آمادگی و انگیزه بالا در تمرینات شرکت می‌کنند. تنها دغدغه ما محرومیت ۴ بازیکن است که امیدوارم بازیکنان جانشین آنها بتوانند شایستگی خود را نشان دهند.

وی ادامه داد:  بازیکنان جوان ما در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خیلی خوب ظاهر شدند و مطمئن هستم در بازی با پدیده هم خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا خواهند کرد.

خوردبین با تاکید بر اینکه پرسپولیس دوران آماده‌سازی خود را به خوبی پشت‌سر گذاشت، گفت: تمرینات ما به موقع شروع شد و فقط ۲،۳ بازیکن به خاطر دیر اضافه شدن به تمرینات از بقیه عقب افتادند و در مجموع تیم دوران آماده‌سازی خوب و کاملی را سپری کرد. ضمن اینکه از معدود دفعاتی بود که ما در اردوی خارجی خود با چند تیم خوب و قدر بازی کردیم که در بالا بردن آمادگی تیم نقش مهمی داشت.

سرپرست تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که او پیشنهاد بایگانی شدن پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را به سرپرست باشگاه داده، یادآور شد: اعتقاد من این است که باید در پرسپولیس حرمت‌ها حفظ شود، مخصوصاً حرمت بزرگانی چون علی پروین که سال‌ها با پیراهن پرسپولیس افتخار آفریدند. از علی علیپور هم خواستیم که به احترام پروین قید پیراهن شماره ۷ را بزند تا این پیراهن در باشگاه بایگانی شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پیش از این باشگاه پرسپولیس اقدمی برای بایگانی کردن شماره ۷ نکرده بود و به یکباره در این مقطع چنین تصمیمی اتخاذ شد به تسنیم گفت: این موضوع به مسئولان قبلی باشگاه ارتباط دارد اما مطمئن باشید تا زمانی که من، جعفر کاشانی و علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس باشیم هیچ بازیکنی شماره ۷ را بر تن نخواهد کرد.

خوردبین درباره اینکه چرا پیراهن شماره ۸ که متعلق به علی کریمی بود در باشگاه پرسپولیس بایگانی نشد، گفت: قصد داشتیم پیراهن شماره ۸ را هم بایگانی کنیم اما وقتی احمد نورالهی برای اجازه گرفتن به علی کریمی زنگ زده بود، او این پیراهن را به نورالهی بخشید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )