بعد از غیبت سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز روابط عمومی این باشگاه بیانیه‌ای در این مورد صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز با انتشار بیانیه‌ای در مورد غیبت فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با سایپا واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

«موضوع عدم حضور سرمربی تیم در نشست‌های خبری از دیدگاه باشگاه گسترش فولاد تبریز همواره امری غیر حرفه‌ای قلمداد شده و آن را بی احترامی به زحمت کشان اصحاب رسانه می‌داند و از این رو همیشه تلاش مسئولان باشگاه بر آن بوده که نشست‌های خبری قبل و بعد بازی در بهترین شرایط ممکن برگزار گردد. این موضوع بارها از جانب خبرنگاران و عکاسان دیدارهای خانگی گسترش فولاد در سال‌های گذشته مورد اذعان قرار گرفته و علاوه بر این، روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز درخصوص زمان و مکان نشست‌ها نیز همواره نهایت همکاری را با مسئولان هیئت فوتبال و تیم‌های میهمان درخصوص هماهنگی اجرای این امر با زمان ورود به تبریز و انجام تمرین داشته است.

اما در رابطه با بحث نشست‌های خبری دیدار‌های خارج از خانه و بخصوص تهران، باشگاه گسترش فولاد در تمامی دیدارها برای حضور در نشست‌های خبری قبل و بعد بازی، نهایت تلاش ممکن را به کار گرفته است. موضوع زمان نشست‌های خبری در تهران، از مدت‌ها پیش بصورت کتبی و شفاهی مورد اعتراض باشگاه گسترش فولاد تبریز بوده است. انتخاب وقت ظهر آن هم یک روز مانده به زمان بازی، برای برگزاری نشست خبری،  نشانگر اوج بدسلیقگی مسئولان امر است.

هیچ سرمربی، حاضر به از دست دادن آخرین و مهم ترین تمرین تیم خود قبل بازی نیست و برنامه ریزی اصلی تاکتیکی را در این تمرین انجام می‌دهد. از این رو، اصرار و تأکید مسئولان سازمان لیگ مبنی بر برگزاری نشست خبری در زمان ظهر، در دیدارهای تیم‌های شهرستانی در تهران، امری غیر قابل توجیه به شمار می‌رود.

باور باشگاه گسترش فولاد تبریز بر آن است، همانگونه که در دیدارهای خانگی تیم‌های شهرستانی، زمان کنفرانس خبری با هماهنگی مدیران رسانه‌ای دو تیم و مسئولان هیئت فوتبال، با در نظر گرفتن  نظر مربیان و زمان تمرین دو تیم، تعیین می‌شود، در دیدار‌های تهران هم زمان نشست خبری با لحاظ کردن شرایط تیم‌ها تعیین و برگزار شود.

روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز بار دیگر، پوزش و عذرخواهی از اصحاب رسانه بابت بروز این مسئله در نشست خبری امروز را وظیفه خود می‌داند و امیدوار است که مسئولان سازمان لیگ با درک بهتر موضوع و انجام اقدامات لازم در راستای تسهیل ارتباط مناسب اصحاب رسانه با تیم‌های لیگ برتر، شاهد شرایط متفاوت و بهتری در آینده باشیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.