عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خبر خودسوزی کارمند باشگاه کاملا کذب است و کسی که بخواهد برای دو ماه حقوق عقب افتاده این کار را انجام دهد باید به عقلش شک کرد.

شاهرخ سبک دست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتشار خبر اقدام به خودسوزی یکی از کارمندان معترض باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نکردن دو ماه حقوقش اظهار داشت: این خبر کذب محض است. من خودم امروز در باشگاه حضور داشتم و نهایت افرادی که برای اعتراض آمده بودند ۴ نفر بودند. باشگاهی مثل استقلال از این مسائل دارد و اصلا نباید تعجب کرد. مقداری از این اخبار جو و شایعه است و بخشی از آنها حقیقت دارد.

وی افزود: کسی که در باشگاه های این چنینی کار می کنند اول از هر چیز به آن علاقه دارند و کسی هم که علاقه دارد برای دو ماه حقوق عقب افتاده دست به این بی نظمی نمی زند. برخی متوجه شرایط نیستند. ما امسال به نسبت سال گذشته دو ماه دیرتر تیم را تحویل گرفتیم و مشخص است که کارهای کمی عقب بیفتد.

سبک دست ادامه داد: شما باید به عقل کسی که برای دو ماه حقوق عقب افتاده می خواهد خودش را بسوزاند شک کنید و اصلا این کارها پیگرد قانونی و حقوقی دارد. این اتفاق اصلا در باشگاه نیفتاد. کسی که برای دو ماه حقوق تحت فشار است به جای اینکه جانش را بسوزاند و ارزش جانش را با دو ماه حقوق معامله کند سراغ کار دیگری می رود نه اینکه بخواهد چنین کارهایی انجام دهد.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: من به مدیر بخش مربوطه این کارمندان اعلام کردم که این مسائل انضباطی است و من بی نظمی در بخش اداری را اصلا تحمل نمی کنم و این مسائل در پرونده آنها درج خواهد شد. سال گذشته هم در اسفند این سناریو را برخی پیاده کردند و ما بخشی از پولهایشان را دادیم و فکر کردند در ابتدای فصل هم می توانند این کار را انجام دهند.

وی در مورد پرداختی به تیم عنوان کرد: در حال انجام دادن کارها هستیم و به امید خدا تا ۲۷ مرداد به کل تیم بخشی از مطالبات را می دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.