شایعات درباره مصدومیت بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به گوش می‌رسد که باید منتظر جواب آزمایش‌های پزشکی این بازیکن باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، جذب محسن مسلمان توسط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات از همان ابتدا با حرف و حدیث‌های مختلفی همراه بود؛ عده‌ای معتقد بودند که این بازیکن اگر عملکرد خوبی داشت توسط فولاد یا ذوب آهن بازیکن آزاد اعلام نمی‌شد و عده دیگری هم بحث مصدومیت این بازیکن جوان را مطرح می‌کردند به طوری که این صحبت به گوش می‌رسید که مسلمان با یک مصدومیت کهنه دست و پنجه نرم می‌کند اما این اخبار هیچگاه از سوی مسئولان باشگاه تائید یا تکذیب نشد.

پیش از این و در دوره اولی که مسلمان عضو تیم پرسپولیس بود مسئولان کادر پزشکی این تیم وضعیت آمادگی او را زیر نظر داشته و مورد بررسی قرار می‌دادند. مسلمان البته در آن زمان مشکلی از نظر مصدومیت نداشت و یکی از بازیکنان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس بود.

در استخوان ران دو برجستگی وجود دارد که به ساق پا وصل می‌شود و در این باره به گوش می‌رسد که یکی از این برجستگی‌های غضروفی پای محسن مسلمان ضخامت کمتری دارد. هرچند که این بازیکن با تزریق داخل مفصل در تمرینات و بازی‌ها عملکرد خوبی از خود به جای می‌گذاشت اما به هرحال وجود چنین شرایطی ، این ریسک را برای این بازیکن بیشتر می‌کرد.

در همین رابطه این بازیکن طی روزهای گذشته تست‌های پزشکی و MRI را پشت سر گذاشته و پاسخ این تست‌ها طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد هرچند که مسلمان با پرسپولیس قرارداد بسته و مشخص نیست در صورت مثبت نبودن جواب آزمایش‌های او، تکلیف چه خواهد شد.

به نظر می‌رسد محسن مسلمان برای همراهی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم مشکلی نخواهد داشت اما شاید با توجه به شرایطی که وجود دارد این بازیکن گاهی نیاز به استراحت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشد چرا که احتمال ورم زانوی او بعد از هرچند بازی نسبت به سایر بازیکنان بیشتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.