مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه مهرزاد خلیلیان دوست ۲۵ ساله‌اش است و به خاطر اختلاف نظر با هیات مدیره به همکاری‌اش با این باشگاه پایان داد، گفت: امیدوارم حضورم برای سپاهان مثبت باشد.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص اتفاقاتی که باعث شد به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه سپاهان انتخاب شود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه سپاهان به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران باید همیشه در کورس قهرمانی باشد، به همین دلیل شرایط مدیریتی این باشگاه خاص است که در این بین برخی اختلاف نظرها، باعث تغییرات در مدیریت آن شد.

وی درخصوص این اتفاقات اینگونه توضیح داد: مهرزاد خلیلیان دوست ۲۵ ساله من است و احترام خاصی برایش قائلم؛ چه آن زمان که ایشان مدیر کل اصفهان و بنده مدیر کل خوزستان بودم و چه در سال‌های اخیر که همکاری نزدیکی با هم داشتیم، اما اختلاف نظرهایی بین ایشان و هیات مدیره ایجاد شد که در نهایت طرفین تصمیم گرفتند به همکاری متقابل پایان دهند.

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابش به عنوان جانشین مهرزاد خلیلیان در روابط دوستانه‌شان تاثیر منفی نمی‌گذارد؟، تاکید کرد: امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد زیرا ایشان برادر بزرگ بنده بوده و همیشه احترام خاصی برایشان قائلم. بنده مهرزاد خلیلیان را به عنوان یک مدیر توانمند قبول دارم و سعی می‌کنم این انتخاب در دوستی‌مان تاثیری نگذارد.

وی بار دیگر تاکید کرد عدم هماهنگی و اختلاف نظر با هیات مدیر عامل جدایی خلیلیان از سپاهان بوده و افزود: امیدوارم حضورم برای باشگاه بزرگی به نام سپاهان مثبت و تاثیرگذار باشد. همچنین سعی می‌کنم با برنامه ریزی مناسب مسیر پیشرفتی که باشگاه سپاهان در آن قرار گرفته، ادامه داشته باشد و به فوتبال حرفه‌ای روز دنیا نزدیک‌تر شویم.

باقریان در خصوص سختی‌های همکاری با باشگاه سپاهان اصفهان یادآور شد: صددرصد کار بسیار سخت و دشواری است. البته کار کردن در باشگاه‌های بزرگ مانند سپاهان همیشه این شرایط را دارد اما با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی که با همکاری اعضای هیات مدیره و سایر همکاران خواهیم داشت، سعی می‌کنیم این تیم در مسابقات داخلی آسیایی در شأن، نام و جایگاه خود ظاهر شود. مطمئنا برنامه کوتاه مدت‌مان قهرمانی دوباره در لیگ و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی با رد خبر استعفای حسین فرکی، در مورد دیدار سپاهان با استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ پانزدهم هم اینگونه اظهار نظر کرد: برای تیمی مانند سپاهان همه بازی‌ها فینال است و بازی اول و آخر نداریم. کادرفنی و بازیکنان می‌دانند برای اینکه در کورس قهرمانی بمانند نباید فرصت‌ها را از دست بدهد زیرا همین فرصت‌ها در مجموع قهرمان را مشخص می‌کند. به نظرم کادر فنی و بازیکنان سپاهان در بازی‌های داخلی و خارج از خانه هیچ حریفی را دست کم نگرفته و با قدرت برای کسب امتیازات لازم به میدان می‌رود.

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان اصفهان در پایان درخصوص اینکه هنوز با باشگاه ذوب‌آهن برای استفاده از ورزشگاه فولادشهر به توافق نرسیده و این موضوع مشکلی برای میزبانی سپاهان ایجاد نمی‌کند، گفت: این موضوع قطعا حل می شود و مشکلی برای سپاهان ایجاد نخواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.