عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: تمام هم و غم ما این بود که با برگزاری جلسات متعدد مشکلات را برطرف کنیم اما با ادامه اختلاف نظرها دیگر امکان همکاری ایشان با باشگاه نبود و برخلاف میل باطنی با آقای خلیلیان قطع همکاری شد.

حسین کفعمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره پایان همکاری مهرزاد خلیلیان با باشگاه سپاهان اظهار داشت: خلیلیان حدود یک سال و نیم با ما همکاری داشت و مدیری لایق و فردی آشنا با ورزش است که همین دلیل همکاری خوب ایشان با باشگاه بود.

وی افزود: در مباحث مدیریتی مسائلی است که خواه ناخواه به وجود می‌آید مبحثی که در یکی دو ماه گذشته هم در باشگاه فولاد مبارکه اتفاق افتاد و اختلاف نظرهایی که خلیلیان با مسئولان فولاد مبارکه  بر سر برخی مسائل داشتند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: در این مدت تمام هم و غم ما این بود که با برگزاری جلسات متعدد مشکلات را برطرف کنیم اما با ادامه اختلاف نظرها دیگر امکان همکاری ایشان با باشگاه نبود و برخلاف میل باطنی با خلیلیان قطع همکاری شد.

وی درباره انتخاب اصغر باقریان به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد: باقریان فردی باتجربه در امر باشگاه‌داری بوده  و سال‌های بسیاری در مدیریت باشگاه‌ها فعالیت کرده و از امروز به عنوان مدیرعامل سپاهان معرفی شد.

کفعمی با اشاره به برنامه‌های آتی باشگاه تصریح کرد: تیم سپاهان لیست خود را بسته، اردوهای آمادگی را پشت سر گذاشته و اکنون به طور کامل آماده برگزاری لیگ است و مشکلی از این بابت ندارد چرا که برنامه‌های ما طبق روال قبل ادامه پیدا می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا این تغییر مدیریت یک روز قبل از آغاز لیگ انجام شد، تاکید کرد: این بحث مربوط به امروز و دیروز نیست و از حدود دوماه پیش آغاز شده بود، از طرفی تلاش ما بر این بود که قطع همکاری اتفاق نیفتد اما با ادامه اختلاف‌نظرها در جلسات روز گذشته، امروز تصمیم نهایی گرفته شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.