مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: جزو سه تیمی بودیم که تمریناتمان را در فرصت مناسب آغاز کردیم و الان هم آماده حضور در تبریز و استارت لیگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره شرایط تیم فوتبال نفت تهران در آستانه شروع لیگ برتر پانزدهم گفت: خوشبختانه ۸۰ درصد برنامه‌هایی که برای تیم فوتبال نفت تهران در نظر داشتیم عملیاتی شد و تمرینات ما به گونه‌ای آغاز شد که جزو سه تیم اولی بودیم که تمریناتمان را شروع می‌کردیم و خوشبختانه در یک فرصت مناسب این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: الان هم آماده اولین بازی مقابل تراکتورسازی در تبریز هستیم و می‌خواهیم شروع کارمان با یک استارت مناسب باشد. از طرف دیگر تمهیدات لازم را هم برای لیگ قهرمانان آسیا اندیشیده‌ایم و طبق برنامه ۴ شهریور از الاهلی امارات میزبانی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم نتایجی رقم بخورد که به عنوان نماینده ایران بتوانیم به جمع ۴ تیم برتر آسیا برویم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه چرا این تیم اردوی خارج از کشور برگزار نکرد افزود: به دلیل اینکه تمرینات شدید بدنسازی را انجام می‌دادیم و از طرف دیگر مراحل اداری و کارهای مالیاتی بازیکنان و ثبت قرارداد آنها باید انجام می‌شد اردوی خارجی نداشتیم البته ما در فصل قبل درگیر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بودیم و به همین دلیل نه تنها اردوی خارجی نداشتیم بلکه حتی خارج از تهران هم اردو برگزار نکردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.