ریوالدو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل ادعا کرده که اگر قرار بود دوران اوجش این مقطع ‌باشد، سه بار توپ طلا را به دست می‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازیکن بزرگ سال ۱۹۹۹ عنوان بهترین بازیکن دنیا را به دست آورد، اما لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در طول سال‌هایی که بازی کرده‌اند، هفت بار موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

در هر حال ریوالدو باور دارد دورانی که آنها در فوتبال می‌درخشیدند با امروز فرق دارد و امروز کیفیت در سطح بالای فوتبال کاهش یافته است.

او می گوید: فوتبال امروز خیلی با گذشته فرق دارد. اگر دوره اوج من امروز بود، من همه را پشت سر می‌گذاشتم و دو یا سه بار بهترین بازیکن دنیا می‌شدم. مطمئنم که هر فصل ۵۰ گل به ثمر می رساندم.  

وی چنین ادامه می‌دهد: قبلا هم در برزیل و هم سراسر جهان مثل اسپانیا و ایتالیا سطح کیفیت خیلی بالاتر بود. حتی می‌بینید که با وجود این که کریستیانو رونالدو و مسی به عنوان بهترین بازیکنان حال حاضر، در هر فصل ۵۰ گل به ثمر می‌رسانند، باز فوتبال آنقدر خوب نیست. این نشان می‌دهد سطح فوتبال پایین آمده و حتی درمورد بهترین‌های دنیا، باید گفت نباید در ۳۸ مسابقه تنها ۵۰ گل به ثمر برسانی.

ریوالدو ۴۳ ساله، به تازگی بازنشستگی را کنار گذاشت و برای تیم موژی میریم برزیل در ماه گذشته به میدان رفت. این تیم در دسته دو بازی می‌کند. این مهاجم رییس باشگاهش هم هست و با پسرش ریوالدینیو در یک بازی همراه شد و با نتیجه ۳ بر یک ماکائه را برد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.