رئیس بارسلونا امیدوار است پدرو و آدریانو در نیوکمپ بمانند و می‌گوید این تیم به حد کافی قوی است تا بتواند از قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس باشگاه بارسلونا اسپانا می‌خواهد پدرو در این باشگاه باقی بماند و گفته او بخشی از تاریخ نیوکمپ است.

این بازیکن که فصل پیش تیم درجه یک مناسبی پیدا نکرد، چند روزی است با منچستر یونایتد وارد مذاکره شده است. این در حالی است که بارسلونا با داشتن مسی، نیمار و لوییس سوارز، ستاره‌های درجه یکی در خط حمله دارد.

بارتومئو در هر حال ابراز امیدواری کرد تا هم این بازیکن ۲۷ ساله و هم آدریانو برابر هر پیشنهادی در این تابستان مقاومت کنند و گفت: پدرو به تازگی قراردادش را تمدید کرده است. بعضی وقت‌ها او خیلی بازی نکرده، این واقعیت دارد، اما او بخشی از تاریخ باشگاه خودش است. او بخشی از موفقیت تیم در دریافت جام‌های سه گانه بود. آدریانو هم برای ما خیلی کار کرده است.

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین تیمش را تشویق به مبارزه در همه رقابتها کرد و افزود: تیم ما شایستگی این را دارد که اول باشد و اولین تیمی است که می‌تواند از قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا به صورت مدرن دفاع کند. ما می‌دانیم سخت است که همه جام ها را ببریم، اما ما تیم بززگی داریم که می تواند ۶ عنوان قهرمانی کسب کند.

تیم بارسلونا برای بالا بردن پرچم کاتالان در فینال لیگ قهرمانان در ماه ژوئن ۳۰ هزار یورو جریمه شد و بارتومئو از این تصمیم انتقاد کرد و آن را جریمه‌ای غیرعادلانه خواند و گفت: طرفداران ما حق آزادی بیان دارند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.