قهرمان اروپا در دیداری دوستانه به مصاف قهرمان انگلیس رفت و در ضربات پنالتی تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال چلسی و بارسلونا بامداد امروز (چهارشنبه) در شهر مریلند آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه ۲ بر ۲ مساوی شد اما در ضربات پنالتی این چلسی بود که با نتیجه ۴ بر۲ قهرمان اروپا را شکست داد.

در این دیدار که بارسلونا بازیکنان اهل آمریکای جنوبی خود به استثنای لوئیز سوارز را در اختیار نداشت، ادن ازار در دقیقه ۱۰ گل نخست را برای چلسی به ثمر رساند. سوارز در دقیقه ۵۲ گل تساوی را برای بارسلونا زد و ۱۴ دقیقه بعد از او نیز ساندرو رامیرس، آبی‌و‌اناری‌ها را پیش انداخت. پنج دقیقه به پایان بازی مانده بود که گری کیهیل، گل دوم چلسی را به ثمر رساند و دوباره نتیجه را مساوی کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی هلیلوویچ با زدن توپ به تیر افقی دروازه و پیکه که ضربه‌اش توسط تیبا کورتوا مهار شد، پنالتی‌های بارسا را به هدر دادند و منجر به شکست تیم‌شان شدند.

در این دیدار چلسی با ترکیبی تقریباً کامل که شامل بازیکنانی ماننند ازار، کورتوا، دیه‌گو کاستا، سسک فابرگاس، اسکار، نمانیا ویدیچ، برانیسلاو ایوانوویچ، گری کیهیل و سزار آسپیلیکوئتا بود به میدان رفت.

در سمت مقابل نیز برای بارسلونا بازیکنانی مانند سوارز، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس و ژرمی متئو در ترکیب اصلی حضور داشتند و جرارد پیکه، آندرس اینیستا، جوردی آلبا و پدرو رودریگس جزو در میان بازیکنان تعویضی بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.