نشست خبری مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال راه آهن برگزار شد و طی آن مدیر عامل، رییس هیات مدیره و سرمربی تیم به بیان مطالبی درباره شرایط پیش روی تیم در لیگ پانزدهم پرداختند.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی در نشست خبری باشگاه راه آهن ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره باشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه ما قصد داریم به عنوان یک باشگاه کار کنیم برنامه‌های بلندمدتی داریم. در همه جای دنیا ورزش به صورت باشگاه اداره می‌شود. ما هم سعی داریم با الگوبرداری از همین باشگاه‌ها باشگاه راه آهن را اداره کنیم. امیدوارم مجلس به زودی قانونی مصوب کند که مشخص شود می‌خواهند ورزش را به صورت خصوصی اداره کنند یا خیر؟

وی افزود: با کمک هایی که آقای کیانی انجام دادند سعی داریم باشگاه را اداره کنیم.

وی تصریح کرد:‌ من ۱۳ سال به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان فعالیت کردم و شناخت خوبی از سردار طلایی دارم.

رحیمی درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه راه آهن هم گفت: دادستانی قول داده که کلیه بدهی‌ها پرداخت شود. ما تمام طلبکاران را جمع کرده‌ایم که دادستانی طلب‌های آن ها را پرداخت کند البته ظرف یکی دو روز آینده با بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار داریم تسویه حساب خواهیم کرد.

وی همچنین گفت:‌ قصد داریم در باشگاه راه‌آهن در رشته‌های دیگر هم از جمله کشتی فعالیت کنیم.

در این نشست خبری طلایی به عنوان رییس هیات مدیره اظهار کرد:‌ باشگاه راه آهن یک باشگاه ریشه‌دار است که همیشه ملی پوشان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده، ما می خواهیم باشگاه راه آهن همیشه مولد و تربیت کننده باشد. این یک باشگاه قدیمی کشور است. البته ما رویکرد فرهنگی هم در این باشگاه داریم.

در ادامه فرهاد کاظمی درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: تکلیف تیم ما دیر مشخص شد اما با توجه به اینکه اسکلت تیم ما حفظ شده، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم البته دیروز اولین تمرین تیم ما بود. آن چه مشخص است این است که بچه های تیم ما به خاطر تاکتیک پذیری که دارند می‌توانند برای موفقیت تیم تلاش کنند.

او اضافه کرد: یک تیم ریشه‌دار را که ۸۰ سال در فوتبال ایران حضور دارد به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم. من نمی‌توانم در هفته‌های نخست معجزه کنم.

او تاکید کرد: همیشه دوست داشتم تیمی را خودم ببندم و در لیگ به بالاترین سطح بیاورم. ان شاالله در انتهای فصل رتبه راه آهن یک رقمی خواهد بود.

او درباره قراردادش گفت: پیشنهادم برای امضای قرارداد با راه آهن سه ساله بود اما یک قرارداد یک ساله امضا کردیم. با زمان کمی که داشتیم بازیکنان خوبی هم به تیم‌مان اضافه کردیم.

کاظمی همچنین درباره حضور انصاری فرد در تمرینات تیمش گفت: او برای دیدن من آمده بود و قصد دارد فوتبالش را در پرتغال ادامه دهد اما درباره عباس محمدرضایی باید بگویم به خاطر مسایل مالی نتوانستیم با او توافق کنیم. من زمانی که تکلیف تیم مشخص نبود به همه بازیکنان گفتم هرکس پیشنهاد دارد می تواند بروند مطمئن باشید بازیکنانی که پیشنهاد داشتند رفتند و بعضی از بازیکنان همچون بهادر عبدی، کنار ما ماندند و از پیشنهادهای‌شان گذشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.