تیم فوتبال تأسیسات دریایی عصر روز جمعه اولین دیدار خود را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا مقابل الخلیج امارات انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از روز جمعه ۹ مردادماه به میزبانی اصفهان با حضور ۱۲ تیم آغاز خواهد شد که از ایران تأسیسات دریایی نماینده کشورمان خواهد بود.

شاگردان وحید شمسایی در ششمین دوره این رقابت‌‌ها باید با تیم‌های الخلیج امارات و القادسیه کویت در مرحله گروهی رقابت کند.

تأسیسات دریایی در این دوره از رقابت‌ها در حالی به مصاف رقبا می‌رود که ایران پس از قهرمانی گیتی‌پسند در سومین دوره مسابقات نتوانسته بود جام قهرمانی را از آن خود کند. با توجه به اینکه در چند سال اخیر هم تیم ملی فوتسال کشورمان عملکرد خوبی نداشته و ایران نه رده باشگاهی و نه در رده ملی جامی را به دست نیاورد فشارها روی شاگردان وحید شمسایی در تأسیسات دریایی بالا است که در این دوره از رقابت‌ها بتوانند از امتیاز میزبانی استفاده کنند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

تیم فوتسال ماهان در اولین دوره این رقابت‌ها که به میزبانی ایران برگزار شد توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و گیتی‌پسند هم در سومین دوره رقابت‌ها که در کویت برگزار شد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

حال شاگردان وحید شمسایی به دنبال کسب سومین جام برای ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

در دوره‌های گذشته نمایندگان ایران به جز دبیری توانسته‌اند تا فینال رقابت‌ها پیش بروند. منصوری در دوره دوم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و گیتی‌پسند هم در چهارمین دوره نتوانست حریف چونبری تایلند شود و به مقام دوم بسنده کرد. تنها دلیری بود که در دوره گذشته که به میزبانی تیم برگزار شد مقام سومی را از آن خود کرد.

در تیم فوتسال تأسیسات بازیکنان خوبی چون مصطفی نظری، محمد کشاورز، قدرت بهادری و علی‌اصغر حسن‌زاده حضور دارند که در کنار وحید شمسایی که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی فعالیت می‌کند چشم‌ها به ساق پای این بازیکنان است که بتوانند پس از چند سال در فوتسال جام قهرمانی بالای سر ببرند.

تیم فوتسال تأسیسات روز جمعه ۹ مردادماه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف الخلیج امارات خواهد رفت و روز یکشنبه ۱۱ مرداد رو در روی القادسیه کویت قرار می‌گیرد.

گروه‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: تأسیسات دریایی ایران - القادسیه کویت و الخلیج امارات

گروهB: ناگویا ژاپن - ام‌اف‌سی‌ امجک قرقیزستان و لوکوموتیو ازبکستان

گروه C: چونبری تایلند - الریان قطر  و نفت الوسط  عراق

گروه D: شنزل نانلینگ چین- بانک بیروت لبنان و تایسان نام ویتنام

برنامه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

۹ مرداد

شنزل نانلینگ چین - تایسان نام ویتنام

چونبری تایلند - نفت الوسط عراق

ناگویا ژاپن - لوکوموتیو ازبکستان

تأسیسات دریای ایران - الخلیج امارات

۱۰ مرداد

بانک بیروت لبنان - تایسان نام ویتنام

الریان قطر - نفت الوسط عراق

ام‌اف‌سی امجک قرقیزستان - لوکوموتیو ازبکستان

القادسیه کویت - الخلیج امارات

 ۱۱ مرداد

شنزل نانلینگ چین - بانک بیروت لبنان

چونبری تایلند - الریان قطر

ناگویای ژاپن - ام‌اف‌سی امجک قرقیزستان

تأسیسات دریایی ایران - القادسیه کویت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.