سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی تیم‌های من و قلعه‌نویی همیشه زیبا و جذاب بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی فصل گذشته بدون اغراق موفق‌ترین مربی فصل بود. او تیم افت‌کرده ذوب‌آهن را تحویل گرفت و در پایان فصل به مقام قهرمانی در جام حذفی رساند و به همین دلیل هم از سوی بینندگان برنامه ۹۰ و همچنین کانون مربیان او به عنوان موفق‌ترین مربی فصل انتخاب شد.

ذوب‌آهن روز جمعه در انزلی باید به مصاف ملوان برود و یحیی گل‌محمدی سرمربی اسبق پرسپولیس باید مقابل سرمربی سابق استقلال قرار بگیرد. در آستانه آغاز لیگ با این مربی علم‌گرا و با اخلاق گفت‌وگویی به شرح زیر انجام بدهیم.

فارس: جمعه باید در انزلی به مصاف ملوان بروید، نظرتان در مورد این مسابقه چیست؟‌

بازی‌های اول در لیگ همیشه سخت است و شروع مسابقات هم برای همه تیم‌ها خیلی اهمیت دارد اینکه بتوانیم لیگ را خوب آغاز کنیم. این بازی برای هر دو تیم حساس است امیدوارم که بازی خوبی انجام بدهیم و تیم ما کاملاً برای این مسابقه است و مشکلی ندارد.

فارس: تیم ذوب‌آهن تمریناتش را به موقع آغاز کرد و در ترکیب هم اردو داشت اما ملوان تقریباً دو هفته است که تمریناتش آغاز شده می‌توان گفت که تیم شما از پیش برنده است؟

اصلاً اینگونه نیست، این بحث‌های خوبی نیست که مطرح می‌شود. گفتن اینکه  چون ذوب آهن به موقع تمرینات را شروع کرده و ملوان دیر تمریناتش آغاز شده حتماً بازنده است فقط به تیم ما ضربه می‌زند. ملوان تیم کوچکی نیست و بازیکنان با تجربه و جوانی دارد و تیم بسیار خطرناکی است.

فارس: بازی در انزلی چگونه است؟

فکر می‌کنم زمین مسابقه آنها خوب باشد و هر زمان که من به انزلی رفته‌ام تماشاگران آنها با احترام با من برخورد کرده‌اند. و هیچ وقت خاطره بدی از انزلی نداشته‌ام و همیشه احترام متقابل بین من و تماشاگران ملوان وجود داشته است.

فارس: تقابل مربیان سابق استقلال و پرسپولیس در این مسابقه بر حساسیت‌های بازی اضافه می‌کند؟

این یک بازی باشگاهی بین ذوب‌آهن و ملوان است و حساسیت‌های خودش را دارد و اینکه من و قلعه‌نویی با هم روبرو می‌شویم که در گذشته در تیم‌های دیگر بوده‌ایم یک بحث فرا باشگاهی است و نمی‌دانم که این مسئله به این مسابقه منتقل می‌شود یا نمی‌شود هرچند به عقیده من این تقابل خیلی به دو باشگاه ذوب‌آهن و ملوان ربط پیدا نمی‌کند.

فارس: با این حال از نظر هواداران فوتبال و همچنین رسانه‌ها این بازی یک دربی قرمز و آبی محسوب می‌شود.

تیم‌های من و قلعه‌نویی هر وقت مقابل هم قرار گرفته‌اند بازی‌های جذاب و پرگلی از کار در آمده است هم تیم من و هم تیم حریف به دنبال بازی فوتبال است و فکر می‌کنم این مسابقه هم یکی از بازی‌های زیبای فوتبال باشد.

فارس: فدراسیون فوتبال اعلام کرده باشگاه‌های بدهکار از جمله ذوب‌آهن حق حضور در هفته اول لیگ را ندارند، نظر شما در این مورد چیست؟‌

من ریز بدهی‌های باشگاه را چک کردم با اکثر طلبکارها تسویه‌حساب شده است، شاید این تسویه حساب به فدراسیون فوتبال نرفته اما باشگاه ذوب‌آهن تقریباً با تمامی طلبکارانش تسویه حساب کرده است. من از این اقدام فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنم و آن را کمکی به فوتبال، مربیان و بازیکنان می‌بینم امیدوارم فدراسیون فوتبال روی حرفش بایستد زیرا اکنون نگاه همه اهالی فوتبال به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی است تا آنها به ادعای خود عمل کنند و خوشحال می‌شوم که این قانون هم در مورد لیگ برتر و هم در مورد لیگ دسته اول اجرا شود.

فارس: شما از پرسپولیس هم طلبکار بودید، برای گرفتن طلبتان شکایت کردید؟

نه هنوز هم طلبکار هستم اما برای وصولش از پرسپولیس شکایت نکردم شرایط باشگاه پرسپولیس اکنون خوب نیست و به خودم اجازه نمی‌دهم در این شرایط از باشگاه شکایت کنم سر فرصت از باشگاه طلبم را درخواست کنم و آنها نیز آن را پرداخت کنند.

فارس: مگر شما از باشگاه‌های لیگ یک هم طلبکارید که آرزو می‌کنید این قانون در مورد باشگاه‌های بدهکار در این لیگ هم اجرا شود؟

بله از پنج سال پیش از باشگاه نساجی مازندران طلبکارام و از این باشگاه شکایت کردم، حکم قطعی انضباطی هم گرفته‌ام اما هنوز این طلب پرداخت نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.