کاپیتان تیم فوتبال راه آهن علام کرد که در دو، سه ماه گذشته تلخ ترین روزهای ورزشی اش را سپری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست خبری باشگاه راه آهن که سه شنبه شب برگزار شد بهادر عبدی در خصوص وضعیت این باشگاه اظهار کرد: در دو، سه ماه گذشته بدترین ماه‌های زندگی ورزشی ام را سپری کردم اما خوشبختانه عدالت رعایت شد و راه آهن در لیگ برتر ماند. من امیدوارم سال خوبی را سپری کنیم.

وی اضافه کرد: مالکان باشگاه ریسک کردند که در فاصله ۷-۸ روز مانده به آغاز مسابقات در فوتبال سرمایه گذاری کردند اما من از طرف همه بچه ها به آنها قبول می دهم با تمام وجود در مسابقات به میدان رفته و نتایج خوبی را کسب کنیم.

در ادامه سردار طلایی رئیس هیئت مدیره باشگاه راه آهن نیز گفت: راه آهن جزو قدیمی ترین باشگاه‌های ما است که به هر دلیلی نتوانسته جایگاه مناسبی در بین نسل جوان کسب کند به همین دلیل باید به سرعت باشگاه در جذب هواداران اقدام کند زیرا آنها اصلی ترین سرمایه های باشگاه محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه راه آهن علاوه بر فوتبال در رشته های دیگر هم سرمایه گذاری خواهد کرد گفت: اولویت ما رشته کشتی است اما طوری برنامه ریزی کره ایم که بتوانیم در رشته های مدال آور هم سرمایه گذاری کنیم. همچنین باید به ورزش بانوان هم همانند ورزش آقایان توجه ویژه ای داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه راه آهن گفت: آقای رحیمی یک ماه از ما فرصت خواسته  تا برنامه خود را تهیه و به هیات مدیره ارائه کند. مطمئنا ما از برنامه ها حمایت می کنیم و با مطالعه، سایر رشته ها را هم فعال خواهیم کرد زیرا باشگاه توان سرمایه گذاری و جذب استعداد در رشته های دیگر را هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.