سرمربی تیم فوتبال راه آهن اعلام کرد که این تیم با معجزه در لیگ برتر ماند و هدفش در این فصل را کسب نتایج خوب و رسیدن به یک جایگاه مناسب برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر،   فرهاد کاظمی در حاشیه نشست معارفه خود که امشب در سالن اجتماعات دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه مستحضر هستید ما دو ماه زمان آماده‌سازی را از دست دادیم و فرصتی برای برگزاری بازی تدارکاتی و انجام برنامه‌های آمادهسازی نداشتیم و حتی تکلیفمان هم مشخص نبود. اینکه بخواهیم در حد معجزه کار کرده و نتیجه بگیریم حرفی غیرمنطقی است.

وی با اشاره به اینکه اسکلت این تیم حفظ شده است، افزود: امروز بعد از دو، سه روز یک جلسه تمرین برگزار کردیم زیرا زمان را برای یارگیری از دست دادیم اما تاکتیک پذیری و عرقی که به بازیکنان به تیم دارند و جانانه تلاش می کنند ما را به آینده امیدوار کرده اند. به همین دلیل باید تمام توانمان را به کار بگیریم تا نتایجی در شأن نام تیمی به نام راه آهن که قدیمی ترین باشگاه ایران است، کسب کنیم.

سرمربی تیم راه آهن اضافه کرد: در سالهای قبل اکثر بازیکنان جنوب  تهران از تیم‌های راه آهن و بانک ملی به تیم های معتبر و تیم ملی می رسیدند امروز هم معجزه شد که راه آهن سقوط نکرد و باید در ادامه تلاش کنیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

وی در خصوص انتظارش از عملکرد راه آهن در این فصل تصریح کرد: من حتی وقتی در زمین های خاکی هم بازی می کنم دوست دارم اول شوم. امروز هم پس از چند سال که مشکلاتی را برای من به وجود آوردند دوست داشتم از ابتدا خودم تیم را ببندم و بیشتر دوست دارم در لیگ قهرمان شوم اما تمام تلاشمان را به کار می بندیم در نهایت بتوانیم رتبه یک رقمی را به دست آوریم.

کاظمی در خصوص مدت قراردادش اینگونه اظهار نظر کرد: خودم دوست داشتم و به مدیرعامل هم پیشنهاد دادم قراردادم سه ساله باشد اما یک ساله بسته شد. مهم زمان قرارداد نیست بلکه بحث رسیدن به اهداف باشگاه است.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در زمانی که در اختیار داشتیم توانستیم بازیکنان خوب و مستعدی جذب کنیم که واقعا لیاقت بالایی دارند. جای خالی هم در تیم بزرگسال و زیر ۲۳ سال داریم که مطمئنا بازیکنان مد نظر را جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم راه آهن در خصوص حضور کریم انصاری فرد در تمرین این تیم اظهار کرد: انصاری فرد برای دیدن من به تمرین آمد  زیرا می خواهد به پرتغال برود.   سید صالحی هم قرار بود به من خبر بدهد اما انگار با باشگاه به توافق نرسید.

وی در مورد برخی انتقادهایی که برخی بازیکنان از جمله محمد رضایی از این تیم داشته اند این گونه اظهار نظر کرد: محمدرضا از نظر فنی مورد قبول بود اما از نظر مالی با باشگاه به توافق نرسید. من ۱۶، ۱۷ روز پیش به همه بازیکنان گفتم تکلیف خودم و باشگاه مشخص نیست اما به خاطر عرق به راه آهن می ایستم تا حقم را بگیرم. هر کس هم پیشنهاد دارد برود.

 کاظمی گفت: ایدئولوژی من این است که تیم خوبی ببندیم تا در ادامه مسابقات کارمان به اما و اگر نکشد. نمی گویم تیم خوبی بستیم اما ۵۰ درصد از انتظارات من توسط هیئت مدیره عملی شد.

به گزارش خبرنگار مهر فرهاد کاظمی در پایان این نشست از مرتضی کرمانی مقدم، رضا شاهرودی، محمدرضا مهدوی و وحید قلیچ به عنوان اعضای کادر فنی راه آهن خبر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.