مدیرعامل باشگاه راه‌آهن کریستال گفت: مطمئن باشدید با اقداماتی که در باشگاه انجام می‌دهیم الگویی برای سایر باشگاه‌ها و حتی دولت خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی در نشستی مطبوعاتی باشگاه راه‌آهن در خصوص واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار داشت: ابتدا باید از سردار طلایی تشکر کنم که در این مدت به باشگاه ما کمک کرد. همه چیز باشگاه در فضایی صمیمانه دنبال شد و هم‌اکنون هم بخش خصوصی زیر نظر آقای کیانیان کار خود را آغاز کرده که مطمئن هستم می‌توانیم برای اولین‌بار قبل و بعد از انقلاب می‌خواهیم یک باشگاه را به صورت صددرصد خصوصی اداره کنیم و الگویی برای تمامی باشگاه‌ها و حتی دولت باشیم.

وی افزود: هنوز تعریف واحدی از باشگاه خصوصی نداریم و این از مشکلات ورزش است امیدوارم مجلس به این مسئله ورود کند تا باشگاه‌های ما خصوصی شوند از همه در این راستا تقاضا می‌کنم که به ما کمک کنند. اگر ما موفق نباشیم دیگر کسی به سمت خصوصی‌سازی نمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن کریستال خاطرنشان کرد:‌از آقای طلایی تشکر می‌کنم که در این مدت به ما کمک زیادی کردند من هرجا که مسئولیت داشتم او در کنار من و همواره یار و همکار من بوده است. محبت‌های او را فراموش نمی‌کنم.

رحیمی در مورد اینکه چه برنامه و اهدافی برای باشگاه مدنظر دارد، گفت: برنامه‌های ما طولانی‌مدت است مطمئن باشید با هدف پیش برویم نیامده‌ایم که فقط تیم‌داری کنیم طرح‌ها را برای ۱۰ تا ۱۵ سال آینده می‌چینیم و می‌خواهیم از بهترین کارشناسان استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به تیم‌های پایه هم توجه خواهد کرد یا خیر گفت: ما تازه کار خود را شروع کرده‌ایم و فرصت چندانی نداشتیم دو روز گذشته از ساعت ۱۰ شب تا ۸ صبح قراردادمان را با بازیکنان بستیم اما می‌خواهیم واقعاً یک باشگاه موفق باشیم که در رده‌های مختلف فعالیت می‌کند. اگر نتوانیم سالی دو سه بازیکن از تیم‌های پایه به بزرگسال معرفی کنیم نمی‌توانیم اسم موفقیت را بیاوریم. باشگاهی موفق است که حتماً در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کند.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن کریستال  در خصوص بدهی‌های باشگاه گفت: قبل از اینکه باشگاه واگذار شود هر کسی طلب داشته مراجعه کرده است و قرار هم شده دادستانی این طلب‌ها را پرداخت کند و کلیه بدهی‌ها تسویه شود ما هم فردا با بازیکنان‌مان تسویه‌حساب می‌کنیم تا برای سال جدید مشکلی نداشته باشیم.

رحیمی در مورد اینکه آیا این باشگاه در رشته‌های دیگر فعالیت خواهد کرد یا خیر، یادآور شد: متأسفانه ارزیابی همه روی فوتبال است من به دنبال مطرح کردن حرف‌های کلیشه‌ای نیستم بلکه می‌خواهم با عملکردمان خود را ثابت کنیم. در پرسپولیس که بودم چارت شصت هفتاد نفره‌ای وجود داشت همان زمان مکاتباتی با باشگاه‌های بایرن‌مونیخ و بارسلونا داشتم که آنها اعلام کردند ۱۰ تا ۲۰ نفر جزو چارت‌شان است.

وی افزود: زمانی که در هندبال هم بودم ۱۱ تیم در ایران حضور داشتند که ۳۵ پرسنل داشت اما در آلمان که بیش از ۱۰۰ تیم در رده‌های مختلف فعالیت می‌کردند تنها ۱۱ پرسنل وجود داشت.

رحیمی تأکید کرد: چیزی در باشگاه گم نشده که ما به دنبال آن باشیم قول می‌دهیم با کارهایی که انجام دهیم الگوی سایر باشگاه‌ها و حتی دولت شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.