تیم فوتبال رئال مادرید در بازی‌های پیش فصل خود تا امروز توسط هفت بازیکن متفاوت هفت گل زده را ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رافائل بنتیس سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید مدعی است که فوتبال دفاعی وجود ندارد و فوتبال با همه قوانینش، یک چارچوب خاص بیشتر ندارد و تیمی که می تواند خوب دفاع کند الزاما تیم بدی نیست. در هر حال اندیشه های نتیجه گرای بنیتس برای هواداران رئال مادرید چندان قابل قبول نیست و همه امیدوارند که در تیم فوتبال رئال مادرید شاهد یک تحول جدی تاکتیکی باشند.

اتفاقی که در بازی های پیش فصل رئال مادرید رخ داده البته تا این لحظه بسیار خوشایند و مثبت است بازیکن محوری یا ستاره پروری در رئال مادرید یکی از آزاردهنده ترین موضوعاتی است که هواداران قدیمی رئال مادرید را دلخور کرده اما این تیم به رهبری بنیتس اسپانیایی در بازی های پیش فصل خود بسیار موفق عمل کرده و هفت گل زده خود را توسط هفت بازیکن متفاوت ثبت کرده است.

این در حالی است که رئال مادرید مقابل رم تن به تساوی بدون گل در وقت قانونی داده و در سایر بازی های خود به این ۷ گل زده رسیده است

در این دیدارها، مقابل منچسترسیتی بازیکنانی چون بنزما، چریچچف، په‌په و رونالدو موفق به گلزنی شدند و در بازی برابر اینترمیلان نیز خسه، واران و جیمز رودریگس گلزنی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.