اصفهان - عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در حال حاضر اطلاعی از برکناری خلیلیان ندارم و تصمیم‌گیری درباره مدیرعامل سپاهان فردا در جلسه هیئت مدیره انجام می شود.

حسین کفعمی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون شایعه برکناری مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اظهار داشت: فردا جلسه هیئت مدیره سپاهان برگزار می‌شود و فردا بعد از جلسه در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: به هر حال آقای دکتر درخواست‌هایی داشتند و در این زمینه تصمیم‌گیری‌هایی صورت می‌گیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در پاسخ به اینکه آیا ممکن است به خاطر درخواست‌های خلیلیان، وی دیگر در باشگاه اصفهانی نباشد، بیان داشت: در این زمینه اطلاعی ندارم و فردا در جلسه هیئت مدیره پیرامون آن تصمیم‌گیری می‌‎شود؛ در هر حال این یک تصمیم جمعی است و صبح فردا این موضوع مشخص می‌شود.

وی پیرامون شایعه وجود اختلاف بین اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: هیچ اختلافی بین هیئت مدیره وجود نداشته و این موضوع صحت ندارد.

کفعمی خاطرنشان کرد: به هر حال بحث برکناری و جدایی مدیرعامل سپاهان یک ماه پیش هم مطرح شده بود و زمانی که این بحث‌ها مطرح می‌شود، رایزنی‌ها، شایعات و اخبار مختلفی نیز مطرح می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود او به عنوان یکی از کاندیداهای تصدی مدیرعاملی باشگاه مطرح است، افزود: به دنبال مسئولیت نیستم و این مسئولیت‌ها جذابیت چندانی برای من ندارد و تلاش می‌کنیم که در هیئت مدیره به مردم اصفهان خدمت کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اضافه کرد: من تابع جمع هستم و تصمیم‌گیری در این زمینه در جلسه هیئت مدیره صورت می‌‎گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.