سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از صمیم قلب امیدوارم به باشگاه‌های بدهکار اجازه بازی در هفته اول لیگ برتر را ندهند.

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار پنجشنبه با گسترش فولاد تبریز، گفت: ما تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و و امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم و همه تیم‌ها محک خواهند خورد.

وی در مورد تفاوت بازی در ورزشگاه دستگردی تهران با بازی در ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: خیلی تفاوتی بین دو ورزشگاه نیست. فصل گذشته بازی‌های خوبی در کرج انجام دادیم و همیشه حدود ۱۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حامی تیم ما بودند و امیدوارم این تعداد تماشاگر در ورزشگاه دستگردی هم برای حمایت از سایپا بیایند. در کرج رسانه‌ها به ما محبت داشتند اما این تصمیم مدیریتی بود که به تهران بیاییم.

سرمربی تیم سایپا در مورد تغییر ورزشگاه این تیم در هفته پنجم و انتقالش به ورزشگاهی در اسلامشهر، گفت: من در این زمینه اطلاعی ندارم.

جلالی در مورد اینکه اعلام شده از حضور باشگاه‌های بدهکار در هفته اول لیگ در میدان ممانعت می‌شود و تصور می‌کند که این اتفاق رخ خواهد داد یا نه، گفت: امیدوارم واقعاً اجازه بازی به تیم‌های بدهکار را ندهند زیرا این کار مزیت‌های زیادی خواهد داشت. در گذشته برخی از باشگاه‌ها با بازیکنان قرارداد امضا می‌کنند و حتی ارقام نجومی در قرارداد ذکر می‌کنند چون می‌گفتند ما که نصف آن را هم نمی‌دهیم حالا امضا را از بازیکن بگیریم. همین گونه دستمزد بازیکنان افزایش پیدا کرد. اکنون هم خیلی از باشگاه‌ها دستمزدهای ثبت شده در قراردادها را پرداخت نمی‌کنند به ندرت باشگاهی پیدا می‌شود که تمام قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

سرمربی سایپا تصریح کرد: وقتی باشگاه‌های بدهکار اجازه بازی پیدا نکنند یا تعهد بدهند که بدهی خود را پرداخت کنند شرایط مناسب‌تر خواهد شد. دکتر اسدی دبیر فدراسیون فوتبال بسیار مقید به رعایت اصول است و از صمیم قلب امیدوارم در هفته اول مانع از بازی باشگاه‌های بدهکار شوند تا آنها یا بدهی‌شان را تسویه کنند یا تعهد بدهند که بدهی‌شان را در اسرع وقت پرداخت می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.