باشگاه سپاهان اصفهان هنوز قراردادی را با مجموعه ذوب آهن برای انجام مسابقات خانگی در ورزشگاه فولادشهر امضا نکرده است؛ مسئله‌ای که باشگاه ذوب آهن با کنایه به آن واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه سپاهان چند سالی است که با اجاره زمین فولادشهر از مجموعه ذوب آهن، مسابقات خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کند ولی امسال برای عقد قرارداد و در اختیار گرفتن این زمین اقدامی انجام نداده است. موضوعی که کنایه باشگاه ذوب آهن را در پی داشته و این باشگاه با انتشار خبری روی سایت خود، برگزاری مسابقات خانگی سپاهان در فولادشهر را مبهم دانسته است.

سایت باشگاه ذوب آهن در اینباره نوشت: « درحالی که تنها دو روز تا آغاز رسمی مسابقات دوره پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، در رابطه با بازی تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر و برای بازی با تیم استقلال خوزستان، با توجه به اینکه از سوی باشگاه سپاهان برای انعقاد قرارداد مربوط به برگزاری مسابقات این تیم در ورزشگاه فولاد شهر اقدامی انجام نشده است، به نظر می‌رسد این باشگاه تمایلی به انجام بازی‌های خود در ورزشگاه فولاد شهر نداشته و زمین دیگری را برای انجام بازی‌های خود در فصل جاری لیگ برتر و در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به مبادی مربوطه معرفی نموده است!»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.